اختصاصی فوتبالی/ عرب‌براقی به پرسپولیس رسید؛ اکرمی به استقلال!

اختصاصی فوتبالی/ عرب‌براقی به پرسپولیس رسید؛ اکرمی به استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- مصاف حساس دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را امیر عرب‌براقی سوت خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه لیگ برتر به اوج هیجان خواهد رسید و داغ‌ترین هفته لیگ بیست و سوم برگزار خواهد شد. پرسپولیس صدرنشین باید در خانه و مقابل ده‌ها هزار تماشاگر خودی به مصاف مس رفسنجان برود و از آن طرف استقلال رده دومی هم که تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد در اکباتان به دنبال رقم خوردن یک معجزه در ورزشگاه آزادی است.

با این وجود انتخاب داور برای این دو دیدار فوق‌العاده حساس و سرنوشت‌ساز بدون تردید مهم‌ترین و تاثیرگذارترین تصمیم کمیته داوران در طول فصل خواهد بود. طبق اخباری که به دست فوتبالی رسیده است امیر عرب‌براقی قضاوت جدال پرسپولیس و مس رفسنجان را برعهده دارد و از آن طرف حسن اکرمی مصاف پیکان و استقلال را سوت خواهد زد.

در این فصل عرب‌براقی در دو مسابقه لیگ برتری برای پرسپولیس سوت زده است که ماحصل آن یک برد در برابر تراکتور و یک تساوی در برابر استقلال خوزستان بوده است. حسن اکرمی هم در فصل جاری دو بار برای آبی‌ها قضاوت کرده است که شاگردان جواد نکونام به دو برد مشابه یک بر صفر مقابل مس رفسنجان و صنعت نفت دست پیدا کرده‌اند.

9098