شکست دور از انتظار زنان فوتبالیست ایران مقابل بلاروس

شکست دور از انتظار زنان فوتبالیست ایران مقابل بلاروس

پایگاه خبری فوتبالی- نخستین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال زنان ایران و بلاروس امروز در زمین شماره ۲ مرکز ملی برگزار شد که در پایان با برتری بلاروسی ها پایان یافت.

به گزارش فوتبالی، تیم های ملی فوتبال زنان ایران و بلاروس امروز نخستین دیدار خود را برگزار کردند. این دیدار که در زمین شماره ۲ مرکز ملی برگزار شد در پایان با برتری سه بر صفر بلاروسی ها پایان یافت. بلاروس در نیمه اول یک‌ گل زد و نیمه دوم دو بار دیگر دروازه ایران را گشود تا پیروز اسن دیدار شود.

بلاروس با این برد برای چهارمین بار در تاریخش مقابل تیم ملی فوتبال زنان ایران پیروز شده است. ایران و بلاروس روز یکشنبه دیدار دوم خود را برگزار خواهند کرد.

ترکیب ابتدایی ایران در این دیدار را بازیکنان زیر تشکیل داده بودند:

زهرا خواجوی، زهرا قنبری (کاپیتان)،  امینه برازجانی، فاطمه عادلی، افسانه چترنور، شبتم بهشت، فاطمه یوسفی، نگین زندی، مونا حمودی، زهرا سربالی و گلنوش خسروی که بر خلاف اینکه گفته می شد بازیکنان جوانان سورپرایز تیم ملی هستند اما هیچکدام در این ترکیب جای نگرفتند.

یکی از شگفتانه های دیگر مریم آزمون برای این دیدار حضور زهرا خواجوی در درون دروازه بود که پس از ۶ ماه مصدومیت سنگین به درون دروازه ایران راه یافت.

6001