یک شرکت اسلحه‌سازی اسپانسر جدید دورتموند شد!

یک شرکت اسلحه‌سازی اسپانسر جدید دورتموند شد!

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند در فاصله دو روز تا فینال لیگ قهرمانان اروپا خبری جنجالی را منتشر کرد که حتی هواداران خود این تیم را هم متعجب کرد.

به گزارش فوتبالی، تصمیم باشگاه دورتموند جنجال زیادی ایجاد کرده است چرا که آنها اعلام کرده اند که شرکت "راینمتال " به اسپانسر جدیدشان تبدیل شده است، شرکتی آلمانی که در حوزه اسلحه سازی فعالیت می کند. این توافق پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا انجام شده است و بسیاری از این که یک باشگاه فوتبال با یک شرکت ساخت اسلحه همکاری کند را اقدام ناخوشایندی می دانند. 

ارزش سهام شرکت راینمتال از زمان شروع جنگ روسیه با اوکراین، پنج برابر شده است و حالا این شرکت قرارداد همکاری سه ساله را با دورتموند امضا کرده است. البته قرار نیست که آرم این شرکت روی پیراهن دورتموند برود اما آرم آنها روی سایر محصولات و لباس های تمرینی خواهد رفت. 

بسیاری از هواداران دورتموند از این تصمیم مدیران تیمشان ابراز خشم و عصبانیت کرده اند در حالی که انجمن تلاش برای صلح در آلمان خواستار تجمع در مقابل ساختمان  باشگاه دورتموند شده است. مدیر این سازمان گفته است:" بسیار شگفت زده شدیم. هرگز تصور نمی کردیم که دورتموند با یک شرکت اسلحه سازی همکاری کند." 

4125