واکنش سرمربی بایرن مونیخ به انتقادها از انتخابش

واکنش سرمربی بایرن مونیخ به انتقادها از انتخابش

پایگاه خبری فوتبالی - وینسنت کمپانی روز پنجشنبه به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، مربی بلژیکی سابق برنلی پس از سقوط تیمش به لیگ دسته دوی انگلیس، هدایت بایرن مونیخ را به عهده گرفت که مکس ابرل و کریستوف فرویند مدیران بایرن در این مراسم حضور داشته باشند. انتخاب کمپانی با واکنش های منفی زیادی توسط رسانه های آلمان مواجه شده است چرا که این مربی را از نظر تجربه، گزینه مناسبی برای هدایت بایرن نمی دانند. 

بازیکن اسبق اندرلخت، هامبورگ و منچسترسیتی در مورد انتقادها به خودش صحبت کرد:" هرگز تحت تاثیر فشارها قرار نگرفته ام. به نظرات دیگران احترام می گذارم. چیزی که می توانم کنترل کنم، کار خودم و بازیکنان است. اگر خوب باشیم، بقیه ما را دنبال خواهند کرد. می توانید ده هزار بار در مورد فشارها از من سوال بپرسید اما پاسخ من یکسان است: این بخشی از زندگی من نیست." 

ابرل مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز در مورد انتقادها گفت:" کمپانی همه چیز به جز تجربه حضور در یک تیم بزرگ را دارد. سبک فوتبالش و تفکراتش به خوبی با بایرن سازگار خواهد شد. می خواهیم که درون زمین با توپ  و بدون توپ نمایش خوبی داشتیم. پس از گفتگویی که با وینسنت داشتیم، من و کریستوف ناراحت شدیم که چرا شش هفته پیش او را استخدام نکرده بودیم. در آن زمان دیگر شما رسانه ها چیزی برای نوشتن نداشتید. از نظر من، ما مربی ایده آلی را برای سالهای آینده انتخاب کرده ایم." 

کمپانی از سویی در دفاع از کارنامه خودش گفت :" بایرن را به سایر گزینه ها ترجیح دادم. در اولین سالم در برنلی در لیگ دسته دوی انگلیس، رکورد امتیازات را شکستیم و در دومین سالم یکی از کمترین بودجه ها را در لیگ انگلیس داشتیم. پس از صعود به لیگ برتر، تغییرات زیادی نداشتیم. من همه تلاشم را کردم و ایده های خود را دارم و در این جا نیز با همان ایده ها ظاهر خواهم شد."

4125