بازیکنی که پاسوز رکورد منحصر به فرد پورحمیدی شد

بازیکنی که پاسوز رکورد منحصر به فرد پورحمیدی شد

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان دوم تراکتور حتی یک بازی هم برای این تیم به میدان نرفته است.

به گزارش فوتبالی، احسان مرادیان دومین فصل حضور خود در جمع تی‌تی‌ها را پشت سر می‌گذارد. دروازه‌بانی که فصل گذشته هم ذخیره محمدرضا اخباری بود و در زمان مصدومیت این بازیکن، مقابل مس رفسنجان و پرسپولیس درون قفس توری تیمش قرار گرفت اما عملکرد خوبی هم نداشت.

مرادیان که گفته می‌شد این فصل از جمع تراکتوری‌ها جدا خواهد شد، از اواسط اردوی ترکیه ابتدای فصل قرمزها دوباره به جمع این تیم پیوست تا این فصل هم دروازه‌بان دوم تراکتور باشد.

مرادیان اما این فصل پاسوز رکورد منحصر به فرد حسین پورحمیدی شده است. در واقع پورحمیدی تنها بازیکن کل این فصل است که تمام دقایق فصل جاری را به میدان رفته تا بازیکن جانشین وی هیچ فرصتی برای بازی نداشته باشد.

جالب اینکه مرادیان حتی در بازی های جام حذفی هم برای تیمش بازی نکرده و این در حالی است که پورحمیدی روزهای پرانتقادی را هم سپری کرد اما هیچ گاه بیرون ننشسته است.

آخرین بازی احسان مرادیان در یک بازی لیگ برتری به همان بازی فصل گذشته با مس رفسنجان برمی‌گردد که تراکتور با گل به خودی هادی محمدی شکست خورد و به نظر می‌رسد مرادیان باید تراکتور را پس از یک فصل تمام نیمکت‌نشینی ترک کند!

1997