انتقال هافبک آرژانتینی به بارسلونا به خطر افتاد

انتقال هافبک آرژانتینی به بارسلونا به خطر افتاد

پایگاه خبری فوتبالی - موندودپورتیوو گزارش داده است که انتقال گیدو رودریگو به بارسلونا که تا چند هفته پیش قطعی به نظر می رسید، حالا به خطر افتاده است.

به گزارش فوتبالی، پیش قرارداد بارسلونا با هافبک آرژانتینی تا روز 31 می اعتبار دارد و بعد از آن، گیدو می تواند آزادانه هر پیشنهاد دیگری را بپذیرد و نیازی به پایبند بودن به توافق قبلی ندارد. 

بارسلونا با مشکلاتی جدی در زمینه فیرپلی مالی مواجه است. در حقیقت بارسلونا هنوز نتوانسته مجوز مالی لازم را از لالیگا دریافت کند و امکان دارد که از نظر مالی نتوانند گیدو رودریگز را به خدمت بگیرند. بارسا سالهاست که با مشکلات مالی مواجه است و شاید مجبور شوند که قید جذب هافبک محبوبشان را بزنند.

گیدو تصور می کرد که فصل آینده در بارسلونا بازی کند اما اگر کاتالان ها نتوانند او را به خدمت بگیرند، باید به گزینه های دیگرش فکر کند. هانسی فلیک سرمربی جدید بارسلونا به خرید هموطنش کیمیش نیز علاقه داشت اما به نظر می رسد که بارسلونا به علت مشکلات مالی نتواند هافبک بایرن را بخرد و فرنکی دی یونگ، گاوی، پدری، فرمین و گوندوغان همچنان هافبک های زیر نظر او در ترکیب بارسلونا خواهند بود. 

در هر صورت فلیک در شرایطی هدایت بارسلونا را پذیرفته که به مشکلات مالی این باشگاه کاملا واقف است.

4125