پاپی روی دور تند؛ بیخیال گلزنی نمی‌شود!

پاپی روی دور تند؛ بیخیال گلزنی نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد پاپی با گلزنی به پرسپولیس، برای سومین بازی متوالی موفق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی، محمد پاپی گلزن تنها گل شمس آذر به پرسپولیس بود که البته نتوانست مانع از شکست تیمش شود و فقط هشت دقیقه شمس آذر و استقلال را بابت متوقف کردن صدرنشین جدول امیدوار نگه داشت تا اینکه مسعود ریگی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

اگر چه گل پاپی فایده‌ای برای تیم او نداشت اما باعث شد که این بازیکن برای سومین هفته متوالی، دروازه حریفان شمس آذر را باز کند.

پاپی ابتدا در هفته بیست و هفتم، تک گل سه امتیازی تیمش به ملوان را وارد قفس توری قوی سپید کرد و در جریان تساوی دو بر دو شمس آذر برابر صنعت نفت هم یکی از گلزنان تیم قزوینی بود.

روند گلزنی های این بازیکن در بازی با پرسپولیس هم ادامه پیدا کرد و نکته جالب اینکه پاپی پیش از این نتوانسته بود در لیگ برتر گلزنی کند و حالا سه بازی پیاپی است که پایش به گلزنی باز شده و جالب‌تر اینکه در هیچ کدام از این سه مسابقه را هم به صورت کامل و ۹۰ دقیقه بازی نکرده است.

شمس آذر در هفته پایانی لیگ برتر در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت و باید دید محمد پاپی برادر حسین پاپی، کاپیتان اسبق طلایی پوشان، که البته خود هم همانند برادرش سابقه بازی برای تیم اصفهانی را دارد، موفق به ادامه گلزنی‌های خود خواهد شد یا نه.

1997