تهدید دوباره بازیکن اسبق رئال مادرید با شلیک گلوله

تهدید دوباره بازیکن اسبق رئال مادرید با شلیک گلوله

پایگاه خبری فوتبالی - تصمیم آنخل دی ماریا در مورد آینده اش، مشکلاتی را در آرژانتین ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش دی ماریا با تهدیدهای جدیدی در خیابان های روساریو مواجه شد. در حقیقت رسانه های محلی گزارش داده اند که دو فرد که سوار موتورسیکلت بوده اند، به یک پمپ بنزین در محله لامادرید در منطقه جنوب شهر، تیراندازی کرده اند. در این منطقه، نامه ای تهدیدآمیز علیه دی ماریا گذاشته شده است:" ما روساریویی ها منتظرت هستیم، دی ماریا." 

از زمانی که بحث بازگشت آنخل دی ماریا به باشگاه روساریو و ملحق شدنش به لیگ آرژانتین مطرح شده، این بازیکن و خانواده اش با تهدید به مرگ از جانب قاچاقچی های مواد مخدر مواجه شده اند.

اولین تهدید در مقابل درب خانه پدر دی ماریا بوده است. در حقیقت آنها در  نامه خود نوشته بودند:" به پسرتان آنخل بگویید که دیگر به روساریو برنگردد چرا که در غیر این صورت یکی از اعضای خانواده اش را می کشیم. هیچ کس نمی تواند نجاتش بدهد. ما اهل نامه دادن نیستیم، با تیراندازی می کشیم." 

چند هفته پیش نیز این افراد از یکی از نقاشی های دی ماریا در دیوارهای شهر روساریو استفاده کرده بودند و روی آن نوشته بودند:"هنوز می خواهی برگردی؟" در این مدت دولت آرژانتین سخت تلاش کرده تا به دی ماریا اطمینان بدهد که برگردد و امنیتش تامین خواهد شد. با این وجود، بازیکن آرژانتینی از ترس قاچاقچی ها به پیشنهاد روساریو سنترال پاسخ منفی داده است و احتمال منتقل شدنش به تیم های دیگر نظیر اینتر میامی افزایش پیدا کرده است. 

4125