ادعای جالب اسطوره لیورپول: به خاطر پول به عربستان نیامدم

ادعای جالب اسطوره لیورپول: به خاطر پول به عربستان نیامدم

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد اسطوره لیورپول که در این فصل هدایت باشگاه الاتفاق عربستان را به عهده داشته، مدعی است که دلیل انتخاب  باشگاه عربستانی توسط و، پول نبوده است.

وی اظهار داشت:" مدتهاست که از نظر مالی در شرایط امنی قرار دارم و به همین خاطر به خاطر پول به عربستان نیامدم. البته بخشی از دلیلش این بود اما آیا فقط و فقط به خاطر پول این انتخاب را داشتم؟ یک میلیون درصد، نه. به طور مثال به من پیشنهاد دادند تا به تیمی در لیگ انگلیس ملحق شوم، تیمی که نیاز به یک شوک و یک واکنش داشت اما اگر آن واکنش مناسب را ارائه نمی دادند و باز هم آن تیم سقوط می کرد، پس از ناکامی در استون ویلا دچار ضربه دیگری می شدم."

الاتفاق فصل جالبی نداشت و در رتبه ششم لیگ عربستان قرار گرفته و در فاصله دو بازی به پایان، شانسی برای کسب سهمیه آسیایی ندارد. جرارد پس از تجربه موفق در فوتبال اسکاتلند، دوران ناکامی را در استون ویلا داشت اما با وجود آن که همچنان می توانست در سطح اول فوتبال اروپا فعالیت کند، ترجیح داد که به لیگ عربستان ملحق شود. در هر صورت به نظر می رسد که جرارد فصل آینده هم هدایت الاتفاق را به عهده داشته باشد و باید دید که نتایج بهتری کسب می کند یا نه.

4125