گزارش ویژه/ آغاز با مربی تحمیلی، پایان با مربی اجباری؛ فولاد خوزستان از فقدان هیات مدیره قدرتمند هم آسیب دید

گزارش ویژه/ آغاز با مربی تحمیلی، پایان با مربی اجباری؛ فولاد خوزستان از فقدان هیات مدیره قدرتمند هم آسیب دید

پایگاه خبری فوتبالی- در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ، تیم فولاد خوزستان خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند.

به گزارش فوتبالی، فولاد فصل را با علیرضا منصوریان که یک گزینه تحمیلی بود و همچنین مدیرعاملی شعبانی شروع کرد که پس از سه بازی و سه شکست متوالی بعد از بازی ملوان، منصوریان از سرمربیگری برکنار شد. 

در ادامه مارتینزی که هیات مدیره، با حمایت مدیرکارخانه به تیم آورد، بعد از بازی چهارم و در حالی که فولاد با صفر امتیاز در رده ۱۶ قرار داشت، روی نیمکت تیم نشست.

مارتینز با بازیکنان منصوریان و بهره گیری از بازیکنان جوانی چون عسگری، خادمی، آرغند، کلاه کج و ... توانست با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۱ بازی در پایان نیم فصل در رده ۱۱ جدول قرار بگیرد. (میانگین حدود ۱.۵ امتیاز از هر بازی)

اعداد و جایگاه نشان از مسیر رو به جلو و پیشرفت تیم و زنده شدن امیدها در اهواز داشت. آن هم در حالی که مارتینز تیم را نبسته بود. مارتینز با شرط تقویت تیم، قول قرار گرفتن در جایگاه چهارم یا پنجم لیگ را در پایان فصل داد.

در تعطیلات نیم فصل با تغییر مدیر عامل و آمدن بهرام رضاییان و تغییر اعضای هیات مدیره (به خصوص رفتن رادکیا که مانع تصمیم‌های هیجانی می‌شد و احمدی) فولاد نیم فصل دوم را در رده ۱۱ شروع کرد اما در یک تصمیم مدیریتی عجیب و در حالی که با مربی بعدی به عقد قرارداد نرسیده بودند و همگی از عملکرد مارتینز راضی بودند، مارتینز را برکنار کردند.

بعد از چند هفته با تیم بدون سرمربی، اقدام به عقد قرارداد برای یک و نیم فصل با مهدی رحمتی با رقمی حدود ۲۰ میلیارد تومان کردند. با فشار یک لیدر و سخنگوی باشگاه، همزمان اقدام به عقد قرارداد با عبدالله ویسی کردند و جمع هزینه‌های تحمیل شده به باشگاه به دلیل این تصمیم اشتباه حدود ۵۰ میلیارد تومان شد! مهدی رحمتی به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و البته قرارداد را هم رحمتی و هم رضاییان، امضا کردند اما بعدا باشگاه پشیمان شد و این شد که فولاد الان در این وضعیت قرار گرفته و دچار بحران شده است. در آن روزها یک هیات مدیره قدرتمند می‌توانست مانع تصمیم‌های اشتباه شود.

آیا می دانستید رحمتی حداقل تا زمانی که تیم بگیرد می‌تواند از فولاد پولش را دریافت کند؟ 

۱۳۵۹