آینده مبهم ستاره برزیلی رئال مادرید با وجود امباپه

آینده مبهم ستاره برزیلی رئال مادرید با وجود امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس ستاره برزیلی رئال مادرید، هرگونه خروج از این باشگاه اسپانیایی به خاطر آمدن کیلیان امباپه را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، آینده رودریگو در سانتیاگو برنابئو، به یکی از بحث های اخیر در رسانه ها تبدیل شده و بسیاری معتقدند که با وجود کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور و جود بلینگام، این ستاره برزیلی کار بسیار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد، اما با این حال، رودریگو با انتشار یک پست به تمامی شایعات پایان داد و اعلام کرد که قصد خروج از سانتیاگو برنابئو را ندارد. 

رودریگو در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: "یک وضعیت بسیار آزاردهنده ای امروز به وجود آمده و یک مصاحبه ای از من منتشر شده که کاملاً خلاف چیزی بود که من در مصاحبه گفتم. برای اینکه رک و راست بگویم، من در رئال مادرید خیلی خوشحالم. هر روز در یک رویا زندگی می کنم و تاکنون به ذهنم خطور نکرده که این باشگاه را ترک کنم. حالا وقت آن است که به تاریخ سازی با رئال ادامه دهیم و پانزدهمین قهرمانی را کسب کنیم. زنده باد مادرید و دیگر هیچ."

در حقیقت رودریگو به مصاحبه اش با Placer TV اشاره می کند که چند هفته قبل منتشر شد و وینگر برزیلی در آن گفته بود که آینده اش در باشگاه به خیلی چیزها بستگی دارد.

4416