شکست تلخ اینتر میامی با وجود گلزنی مسی

شکست تلخ اینتر میامی با وجود گلزنی مسی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی در دیداری خانگی مقابل آتلانتا یونایتد با حساب سه بر یک شکست خورد تا جایگاهش در صدر جدول کنفرانس شرق متزلزل شود.

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته هفدهم لیگ MLS، بامداد امروز تیم های اینتر میامی و آتلانتا یونایتد در چیس استادیوم به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که لیونل مسی و یارانش، با 34 امتیاز در صدر جدول قرار داشتند، اما آتلانتا تنها با 13 امتیاز از 14 بازی، در رده دوزاهم قرار داشت و روی کاغذ به نظر می رسید که اینتر میامی بازی آسانی در پیش دارد.

اما در این بازی اتفاقات طور دیگری رقم خوردند. در نیمه اول، شاهد ارائه یک بازی هجومی از سوی آتلانتا بودیم و در آخرین ثانیه های نیمه اول، سابا لوبژانیدزه گل اول را برای مهمان به ثمر رساند تا اینتر میامی با شکست یک بر صفر به رختکن برود. 

در نیمه دوم، دوباره سابا لوبژانیدزه در دقیقه 59 گلزنی کرد تا اختلاف دو برابر شود، اما در دقیقه 62، لیونل مسی یکی از گل های خورده را جبران کرد تا اینتر میامی امیدی برای بازگشت به بازی داشته باشد، اما جمال تیاره در دقیقه 73، تیر خلاص را بر پیکر میزبان وارد کرد تا در نهایت، اینتر میامی با نتیجه سه بر یک تن به شکست دهد.

4416