سعید دقیقی این بار واقعا از شمس آذر جدا می‌شود؛ ادامه همکاری میسر نیست

سعید دقیقی این بار واقعا از شمس آذر جدا می‌شود؛ ادامه همکاری میسر نیست

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار با سپاهان، آخرین حضور سعید دقیقی روی نیمکت شمس آذر است.

به گزارش فوتبالی، شمس آذر قزوین سه‌شنبه شب در آخرین دیدار خانگی فصل خود به مصاف پرسپولیس رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب شاگردان اوسمار ویرا شد تا از آخرین بازی خانگی یشمی پوشان، خاطره خوشی در ذهن هواداران این تیم باقی نماند. 

تیم تحت هدایت سعید دقیقی که به مقتدرانه‌ترین شکل ممکن به لیگ برتر صعود کرد، عملکرد فوق‌العاده‌ای در اولین فصل حضورش در لیگ برتر داشت و برخلاف بسیاری از تیمها که در اولین فصل حضورشان در بالاترین سطح فوتبال ایران، دغدغه سقوط به لیگ یک را دارند، شمس آذرهیچوقت گزینه سقوط نشد.

در هر حال شمس آذر موفق به کسب رتبه‌ تک‌رقمی شد و حالا راه دقیقی و شمس آذر در پایان لیگ برتر از هم جدا خواهد شد. سعید دقیقی یک بار در ابتدای فصل از سمت خود استعفا کرده بود که اما با وساطت مدیران باشگاه در شمس‌آذر ماندنی شد. دقیقی یک بار دیگر در نیم فصل با انتشار پستی خبر از جدایی داد.

در آن مقطع قرار بود به دلیل مشکلات مالی، رضایتنامه این سرمربی برای باشگاه مس رفسنجان صادر شود که این قضیه منتفی شد و او در شمس آذر ماند. حالا این بار به نظر می‌رسد که دیگر ماجراجویی این سرمربی در قزوین به آخر خط رسیده و او با پایان قراردادش از شمس آذر جدا خواهد شد.

دقیقی در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس ضمن تایید جدایی خود در پایان فصل، گفت:" نمی‌خواهم کام دوستان را تلخ کنم. ما در حساس‌ترین مقطع فصل 20، 30 میلیارد کمک به تیم‌مان نشد. در مقطعی تیمم باید تقویت می‌شد، چون بهترین بازیکنان رفتند. من هم نمی‌خواهم جایگاهم را بین مردم از دست بدهم. واقعاً ادامه کار برای من میسر نیست و دیگر نمی‌توانم فدای شمس آذر بشوم. در خیابان تراکت پخش کردم که مردم بیایند. بیلبورد چسباندم و شاید در فضای مجازی به تک تک شما (خبرنگاران) وویس فرستادم که آقا بیایید و از تیم حمایت کنید. من هر آنچه که داشتم را برای این تیم گذاشتم. خدا را شاکرم که نقطه پایان ما هرچند تلخ اما ماندگار خواهد بود."

2636