خاطرات شنیدنی ستاره نساجی از دوران لژیونری در یونان؛ تیمش خیلی درب و داغان بود!

خاطرات شنیدنی ستاره نساجی از دوران لژیونری در یونان؛ تیمش خیلی درب و داغان بود!

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا آزادی می‌گوید تیمی که در لیگ یونان برای آن بازی می‌کرده، وضعیت بسیار بدی داشته است.

به گزارش فوتبالی، قطعا یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های نساجی در فصل جاری لیگ برتر، محمدرضا آزادی بود. هر چند نساجی در این فصل نتایج خوبی کسب نکرد، اما آزادی با زدن 8 گل در طول فصل، بهترین گلزن نساجی تا اینجای کار بوده و ثابت کرده که الهامی می‌تواند حساب ویژه‎‌ای روی او باز کند.

عملکرد خوب محمدرضا آزادی در لیگ بیست‌وسوم حتی نظر قلعه‌نویی را هم به خود جلب کرد و این بازیکن برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی به تیم ملی دعوت شد و در اردوی فروردین‌ماه حضور داشت. اما جالب است بدانید این مهاجم 24 ساله، سابقه لژیونر شدن را هم در کارنامه دارد و به مدت یک فصل در لیگ یونان بازی کرده است.

آزادی در زمانی که در تراکتور بازی می‌کرد، زیر ذره‌بین چند باشگاه خارجی قرار گرفت که یکی از آن‌ها باشگاه پانتولیکوس بود. او در آبان 1399 به این تیم یونانی پیوست و حدود یک سال در آنجا حضور داشت، اما نتوانست هیچ گلی را برای این تیم به ثمر برساند.

آزادی که امشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود، از دوران حضورش در یونان خاطرات جالبی داشت و گفت به هیچ عنوان از شرایط تیمش راضی نبوده است. او درباره اینکه چطور از پانتولیکوس سر در آورد، گفت: «من از آریس سالونیک پیشنهاد داشتم که از تیم‌های بالای جدولی بود. خدا ازشان نگذرد! ایجنت‌ها باعث شدند به تیم یازدهم جدول منتقل شوم. این تیم اصلا از هجده قدم خودمان بیرون نمی‌آمد! با المپیاکوس بازی داشتیم و من فیکس بودم. تا دقیقه 87 یک بر صفر جلو بودیم، ولی درنهایت 4 بر یک بازی را باختیم! تا این حد تیم درب و داغانی بود! یک گل را هم نمی‌توانستیم حفظ کنیم. هدف فقط این بود که تیم در لیگ باقی بماند. امسال هم فکر کنم 11-12 جدول است. اعلام جدایی کردم و گفتم نمی‌توانم با این وضعیت بازی کنم. حتی یک موقعیت هم نمی‌توانستند ایجاد کنند!»

7474