واکنش مهاجم دورتموند به تقابل با رودیگر در فینال لیگ قهرمانان

واکنش مهاجم دورتموند به تقابل با رودیگر در فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - نیکلاس فولکروگ ستاره آلمانی بروسیا دورتموند می گوید کاملاً آماده تقابل با آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش فوتبالی، فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار است روز شنبه از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم ومبلی لندن، بین دو تیم بروسیا دورتموند و رئال مادرید برگزار شود. فولکروگ یکی از مهره های کلیدی زنبورها در این فصل از چمپیونز لیگ بوده و گل های مهمی برای تیمش به ثمر رسانده، اما حالا او یک آزمون بزرگ در روز شنبه دارد و باید یک جدال جنجالی با رودیگر داشته باشد.

فولکروگ در مصاحبه ای راجع به تقابل با رودیگر گفت: "او پسر خوبی است. من او را خیلی دوست دارم، چون بسیار صادق و درستکار است، حتی اگر بخواهد با خشونت بازی کند. در تمرینات هم با حداکثر توانش کار می کند. او یک رهبر ذاتی است. او طوری به سمت شما می دود که انگار می خواهد شما را بکشد (می خندد). اما من هم مثل رودیگر هستم و از بازی کردن در مقابل چنین حریفانی بسیار لذت می برم. می توایند بگویید که رئال مادرید قوی ترین تیم دنیاست و تاریخ باشکوهی دارد، اما این موضوع، نتیجه فینال را تعیین نمی کند. به نظرم یک فینال بسیار زیبا در انتظار ماست."

4416