احتمال همکاری کریستیانو رونالدو با اسطوره رئال مادرید در النصر

احتمال همکاری کریستیانو رونالدو با اسطوره رئال مادرید در النصر

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد فرناندو هیرو اسطوره رئال مادرید، تنها چند قدم تا قبول پیشنهاد النصر عربستان برای کار به عنوان مدیر ورزشی فاصله دارد. 

به گزارش فوتبالی، طبق آخرین اخبار از ESPN، هیرو تا آخر هفته، پیشینهاد النصر را برای شغل مدیر ورزشی قبول خواهد کرد. در حقیقت، اسطوره اسپانیا و رئال مادرید، در ابتدا پیشنهاد نایب قهرمان لیگ عربستان را رد کرد، اما مدیران النصر توانستند با یک پیشنهاد بهتر به میز مذاکره برگردند و او را برای قبول این شغل، متقاعد کنند. 

به نقل از سایت گل، فرناندو هیرو سابقه 14 سال بازی با پیراهن رئال مادرید را در کارنامه دارد و سپس در سال 2003 به باشگاه قطری الریان پیوست. او بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال، به عنوان دستیار مربی به رئال مادرید بازگشت و در واقع، همکاری بسیار خوبی با رونالدو در لوس بلانکوس داشت. 

در حال حاضر، هیرو به عنوان مدیر فنی چیواس مکزیک مشغول به کار است، اما این تیم مکزیکی بعد از روی کار آمدن هیرو، هنوز نتوانسته به جامی دست پیدا کند. 

اگر انتقال هیرو به النصر قطعی شود، این اسطوره اسپانیایی دوباره فرصت همکاری با رونالدو را خواهد داشت. النصر امیدوار است که در فصل آینده، بتواند قهرمان لیگ حرفه ای عربستان شود.

4416