لیگ ملت‌های والیبال| ممنوعیت شفیعی از سفر به ژاپن با دستور پزشک

لیگ ملت‌های والیبال| ممنوعیت شفیعی از سفر به ژاپن با دستور پزشک

پایگاه خبری فوتبالی- سفر مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران به ژاپن به دستور پزشک متخصص منتفی شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (چهارشنبه نهم خرداد) وارد ژاپن شد و بر اساس برنامه تنظیم شده قرار بود علی شفیعی نیز امشب برای ملحق شدن به این تیم راهی شهر فوکوهاکا میزبان هفته دوم لیگ ملت های ۲۰۲۴ شود.

علی شفیعی مدافع میانی تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین تمرین خود در تهران که صبح امروز برگزار شد، از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی کرد و بانظر دکتر حدادی فیزیوتراپ تیم ملی که هم اکنون در ژاپن به سر می‌برد به دکتر محمدرضا میعاد مختصص جراحی ارتوپدی و جراح مچ پا مراجعه کرد.

پزشک متخصص پس از معاینات لازم شفیعی را از سفر با تیم ملی منع کرد و برای وی استراحت بیشتر تجویز کرد تا با توجه به اینکه سلامتی بازیکن در اولویت قرار دارد از احتمال آسیب‌های بیشتر جلوگیری شود و به این ترتیب با هماهنگی کادر پزشکی و فنی تیم ملی، اعزام این بازیکن به ژاپن منتفی شد.

بنابراین میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور ۱۷ بازیکن ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها هستند.

امیر خوش‌خبر (سرپرست تیم)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماسور اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 هستند.

7474