چادرملو - فجرسپاسی؛ بازی مرگ و زندگی در لیگ آزادگان

چادرملو - فجرسپاسی؛ بازی مرگ و زندگی در لیگ آزادگان

پایگاه خبری فوتبالی- حساس‌ترین دیدار هفته سی و دوم لیگ آزادگان در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می‌شود؛ در این دیدار شیرازی‌ها مقابل اصلی‌ترین رقیب فصلشان یعنی چادرملو اردکان قرار می‌گیرند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات لیگ آزادگان فوتبال کشور، به سی‌ودومین هفته رسید و در شرایطی که در لیگ برتر، رقابت برای قهرمانی و بقا با حساسیت بسیار زیادی دنبال می‌شود، در لیگ آزادگان نیز به همین شکل است.

رای دیدار دیدار جنجالی فجر مقابل استقلال ملاثانی تاثیر بسیار زیادی بر روند جدولی مسابقات در مسیر صعود به لیگ برتر گذاشت و باعث شد فجری‌ها از چادرملو اردکان پیشی بگیرند.

جدال دو تیم چادرملو اردکان و فجر سپاسی شیراز از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (پنجشنبه ۱۰ خرداد) در ورزشگاه شهید نصیری یزد حکم «مرگ و زندگی» را برای هر دو تیم دارد، چرا که پیروزی در این دیدار منجر به پرواز به لیگ برتر خواهد شد؛ و همچنین شکست در آن چیزی به جز از دست رفتن سهمیه لیگ برتر را به‌ همراه نخواهد داشت؛ نا گفته نماند که تیم فجر سپاسی با تساوی در این دیدار می‌تواند امیدهایش را حفظ کند؛ اما نتیجه تساوی برای چادرملو اردکان هیچ ارزشی ندارد.

شاگردان «سعید اخباری» اگر می‌خواهد پس از ۲۰ سال دوباره حال و هوای سطح اول فوتبال ایران را به یزد برگردانند، و پس از اینکه شهید قندی در لیگ پنجم فوتبال ایران حضور داشت بار دیگر این استان را به اطلس جغرافیای لیگ برتر اضافه کنند، راهی به جز پیروزی در جدال حساس مقابل فجر شهید سپاسی ندارند.

تیم «مهدی رجب‌زاده» تنها ۱۴ گل در بازی‌های فصل دریافت کرده و در آمار بسیار قابل توجه شکست با اختلاف بیش از یک گل را تجربه نکرده است!؛ و در نیم فصل با کسب ۳۳ امتیاز در مکان چهارم جدول نشست و در نیم فصل دوم تا به این‌ جای لیگ موفق به کسب ۳۴ امتیاز شده و پس از چادرملو که قهرمان نیم فصل شده بود، در رده دوم جدول قرار گرفته است.

دو تیم بعد از دیدار این هفته دو بازی دیگر پیش رو دارند؛ فجرسپاسی پس از چادرملو با پارس جنوبی جم و مس سونگون ورزقان روبرو خواهد شد؛ و چادرملو اردکان هم مقابل دریا کاسپین و شاهین بندرعامری بوشهر صف آرایی خواهد کرد؛ که هر دو حریف چادرملو  این روزها فقط و فقط به تلاش برای بقا فکر می‌کنند؛ و همین موضوع می‌تواند مسیر صاف و ساده‌ای که مقابل اردکانی‌ها قرار گرفته را سخت و ناهموار سازد.

اما شک نکنید که کلید صعود به لیگ برتر در گرو به اهتزاز درآوردن پرچم پیروزی در ورزشگاه شهید نصیری یزد است.  

7474