رسمی؛ وینسنت کمپانی با قراردادی سه ساله سرمربی بایرن مونیخ شد

رسمی؛ وینسنت کمپانی با قراردادی سه ساله سرمربی بایرن مونیخ شد

پایگاه خبری فوتبالی- وینسنت کمپانی، سرمربی سابق برنلی امروز با قراردادی سه ساله به‌عنوان سرمربی بایرن مونیخ اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، سرانجام وینسنت کمپانی به‌عنوان جانشین توماس توخل در بایرن مونیخ معرفی شد. این سرمربی بلژیکی پیش از این هدایت برنلی را در فوتبال انگلستان بر عهده داشت و موفق شده بود این تیم انگلیسی را به لیگ برتر برساند. هرچند که خودش با همان تیم در فصل گذشته دوباره به چمپیونشیپ سقوط کرد، اما باز هم مدیران باشگاه بایرن مونیخ به این سرمربی برای فصل آینده اعتماد کردند.

توماس توخل، سرمربی فصل جاری بایرن مونیخ نتوانست انتظارات را برآورده سازد و پس از نتایج ضعیفی که به دست آورد، مدیران باشگاه باواریایی تصمیم گرفتند به همکاری با این سرمربی ادامه ندهند. هرچند که باید گفت عملکرد توخل در لیگ قهرمانان اروپا چندان ضعیف نبود و توانست اف سی هالیوود را تا مرحله نیمه نهایی جلو ببرد و در نهایت مغلوب رئال مادرید و جادوی سانتیاگو برنابئو شد.

برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند کمپانی تنها یک گزینه موقت برای باواریایی‌هاست و آن‌ها می‌خواهند تابستان سال آینده برای به خدمت گرفتن یورگن کلوپ یا پپ گواردیولا اقدام کنند. هرچند که مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ حساب ویژه‌ای روی کمپانی باز کرده و اعتقاد دارد که او می‌تواند افتخارات زیادی برای این تیم به دست بیاورد.

پیش از کمپانی چند گزینه نظیر هانسی فلیک، یولیان ناگلزمن و روبرتو دی زربی در لیست گزینه‌های مدیران بایرن مونیخ بودند، اما در نهایت ابرل سران باشگاه آلمانی را متقاعد کرد تا با وینسنت کمپانی قرارداد امضا کنند.

1428