واکنش تند به سقوط صنعت نفت: بروید و آشپزی کنید! (عکس)

واکنش تند به سقوط صنعت نفت: بروید و آشپزی کنید! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع سابق و آبادانی صنعت نفت واکنش تندی به سقوط این تیم داشت.

به گزارش فوتبالی، صنعت نفت آبادان که فصل گذشته به صورت میلی‌متری و به نوعی با معجزه در لیگ برتر ماندنی شد، این فصل با ادامه نتایج ضعیفش، یک هفته مانده به پایان لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد.

همین موضوع باعث ناراحتی هواداران پرشور برزیل ایران شده و برخی بازیکنان سابق نفت هم به سقوط این تیم واکنش نشان داده و ابراز ناراحتی کردند که شاید تندترین واکنش مربوط به علی عبدالله‌زاده مدافع آبادانی سابق این تیم باشد.

عبدالله‌زاده که اکنون در ۳۱ سالگی در خیبر خرم آباد مشغول به بازی است،  در یک استوری تند اینستاگرامی ضمن ابراز ناراحتی بابت سقوط تیم آبادانی، به برخی نفرات بدون اینکه نامی ببرد حمله کرده و از آن‌ها خواسته در خانه‌های خود آشپزی کنند!

متن استوری نوشته شده این مدافع چنین است: «هنوز باورم نمیشه بخدا… این تیم برمیگرده شک نکنید خیلی هم زود برمیگرده… فقط اون آدمای مفت خوری که اومدن از تلاش ما سوء استفاده کردند و جیباشونم پر کردن اینو بدونن که فوتبال بچه بازی نیست که وقتی بیرون گودی فقط زبونت کار کنه و ایراد بگیری الان که موقع عملتون شد دل مردم یه شهر رو خون کردید… الانم برید آشپزی کنید و تو همون برنامه ها شرکت کنید اینجوری حداقل معلوم نمیشه چیزی بارتون نیست… دهنتونم دیگه تا موقعی که نفس می کشید تو فوتبال آبادان ببندید!»

1997