رفتار عجیب الخلیفی: بخشی از حقوق امباپه را نمی‌پردازد!

رفتار عجیب الخلیفی: بخشی از حقوق امباپه را نمی‌پردازد!

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اکیپ گزارش داده است که روند جدایی امباپه از پی اس جی به خاطر حقوق های معوقه بازیکن فرانسوی دچار مشکل شده است.

به گزارش فوتبالی، دامین دگوره گزارش داده است که پی اس جی، حقوق امباپه در ماه آوریل و پاداش تعیین شده در ماه فوریه را نپرداخته است.  در حقیقت امباپه که فقط در یازده تا از 21 بازی اخیر پی اس جی به صورت 90 دقیقه ای بازی کرده، از پرداخته نشدن حقوقش عصبانی است. از طرفی الخلیفی سعی می کند که با نپرداختن حقوق بازیکن فرانسوی روی اعصاب او راه برود. 

در واقع مدیران پی اس جی از این که امباپه تصمیم گرفته به صورت رایگان از آنها جدا شود و به رئال مادرید بپیوندد، عصبانی هستند و حقوق این بازیکن در ماه آوریل و پاداش او در ماه فوریه را نپرداخته اند. گفته می شود که مجموع این مبالغ ، 80 میلیون یورو بوده است.  در حال حاضر وکلای امباپه و پی اس جی در حال نهایی کردن آخرین جزئیات اتمام قرارداد این بازیکن هستند. 

امباپه امیدوار است که هفته آینده و بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتقالش به رئال مادرید را رسمی کند اما پیش از آن در تلاش است تا مشکل خود با پی اس جی را حل کند و حقوق معوقه خود را دریافت کند. 

4125