انریکه خواهان حفظ هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن شد

انریکه خواهان حفظ هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن شد

پایگاه خبری فوتبالی- لوییز انریکه، سرمربی اسپانیایی بارسلونا سبک بازی فابیان رویز را دوست دارد و می‌خواهد او را برای فصل آینده نیز نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، لوییز انریکه نخستین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را با قهرمانی در لیگ 1 فرانسه و جام حذفی فرانسه به پایان رساند. این سرمربی اسپانیایی که با امیدهای زیادی به باشگاه فرانسوی پیوسته بود، نتوانست رویاهای مدیران باشگاهش را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به واقعیت پیوند بدهد تا کمی هواداران از عملکرد او دلسرد و ناامید شوند.

انریکه با پاری سن ژرمن تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت اما در این مرحله اسیر بازی خوب و حساب‌شده بروسیا دورتموند شد. سرمربی اسپانیایی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، جنگ تاکتیکی را در حساس‌ترین مقطع فصل به ادین ترزیچ جوان باخت تا فشار انتقادات از او بیشتر شود.

با این حال اما سران باشگاه فرانسوی در نظر دارند تا لوییز انریکه را حداقل برای یک فصل دیگر نگه دارند. در تابستان قبلی پاری سن ژرمن تغییرات زیادی در ترکیب خود داشت و طبیعی است که یک فصل برای نتیجه گرفتن کافی نباشد. او در فصل آینده بهترین بازیکن خود، یعنی کیلیان امباپه را هم در اختیار نخواهد داشت.

او از حالا در حال برنامه‌ریزی برای شروع یک فصل رویایی است و لیست بازیکنان مدنظرش را به مدیران تحویل داده است. او عاشق سبک بازی فابیان رویز است و می‌خواهد به همکاری با هم‌وطن خود ادامه دهد.

این در حالی است که در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر انتقال برناردو سیلوا به پاری سن ژرمن به گوش رسید، اما ظاهرا انریکه فابیان رویز را به ستاره پرتغالی منچسترسیتی ترجیح می‌دهد.

1428