پایان بدشانسی‌ها؛ دلتنگی حسین‌زاده برای گلزنی به سر رسید

پایان بدشانسی‌ها؛ دلتنگی حسین‌زاده برای گلزنی به سر رسید

پایگاه خبری فوتبالی - امیرحسین حسین‌زاده سومین گل فصل خود برای تراکتور را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، وینگر خوش نقش ۲۴ ساله این فصل فراز و‌ فرودهای زیادی داشته و جالب اینکه هر سه گل خود را تقریباً در مقاطعی به ثمر رسانده که شاید نیاز مبرمی به آن داشته است.

 گل اول این بازیکن در نیم فصل اول با ضربه‌ای بسیار زیبا و در شرایطی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، درون قفس توری آلومینیوم اراک قرار گرفت تا حسین‌زاده پس از به ثمر رساندن یکی از زیباترین گل‌های تیمش، از فرط خوشحالی و شاید فشار زیادی که احساس می‌کرد، اشک بریزد.

ستاره قرمزها گل دوم خود را در نیم فصل دوم مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند. گلی که آخرین گلزنی این بازیکن برای تراکتور بود و پس از آن بدشانسی‌های مکرر و پشت سر هم مانع کار حسین‌زاده شده بود. وینگر نامدار تی‌تی‌ها در بازی با مس رفسنجان و نساجی فاصله‌ای تا گلزنی نداشت و هر بار یک اتفاق عجیب مانع گلزنی وی می‌شد. حسین‌زاده حتی در بازی با مس رفسنجان در جام حذفی هم با حضور خود برای تیمش پنالتی گرفت که رحمان جعفری با بی دقتی این موقعیت را از دست داد.

این دوری از گلزنی در نهایت در بازی دیشب تراکتور برابر ملوان به پایان رسید و حسین‌ زاده در دقیقه ۷۲ با فرصت طلبی و حضور به موقع در محوطه جریمه تیم حریف، دفع ناقص سنگربان ملوان را وارد دروازه رقیب کرد تا این گل پایانی بر بدشانسی‌های قبلی تلقی شود.

1997