پیامی از تبریز به خمز؛ سینیور من بازیکن بدی نبودم!

پیامی از تبریز به خمز؛ سینیور من بازیکن بدی نبودم!

پایگاه خبری فوتبالی - گلزنی سجاد آشوری برای این بازیکن اهمیت به سزایی داشت.

به گزارش فوتبالی، سجاد آشوری بازیکنی است که در نیم فصل از ذوب آهن جدا شده و راهی تراکتور شد تا به عنوان وینگری باتجربه، جای خالی بازیکنان مصدوم و جدا شده این تیم در این پست را بگیرد ولی بازیکن قائمشهری با خشم و غضب بی سابقه پاکو خمز رو به رو شد.

با وجود اینکه خمز در تمامی صحبت های خود از فعالیت نقل و انتقالاتی تیمش در زمستان ابراز رضایت می کرد و حتی مدعی بود به آشوری هم در زمان مناسب بازی خواهد رسید ولی سرمربی اسپانیایی حتی یک دقیقه هم به خرید جدید خود میدان نداد و جالب اینکه آشوری را اکثر مواقع حتی در لیست هجده نفره هم قرار نمی‌داد.

موضوعی که باعث شده بود هواداران تراکتور به این بازیکن بتازند و این ذهنیت برای آن‌ها به وجود بیاید که آشوری با وجود نا آمادگی جذب تیمشان شده و خرید این بازیکن را به یکی از اصلی ترین انتقادات از مدیران تیم خود بدل کنند؛ آن هم بدون توجه به این اظهارات خمز که همه نقل و انتقالات زمستانی با نظر خود وی بوده است!

آشوری اما پس از جدایی خمز رفته رفته و با شیب ملایم به بازی گرفته شد و حتی در بازی فولاد و تراکتور در اهواز، پاس گل ریکاردو آلوز را هم ارسال کرد. این بازیکن در نهایت در بازی دیروز برابر ملوان در ترکیب ابتدایی قرار داشت و در دقیقه ۵۴ توانست از روی ضربه آزاد گلی بسیار زیبا برای تی‌تی‌ها به ثمر برساند تا کامبک شاگردان مطهری تکمیل شود.

آشوری در نهایت در دقیقه ۷۷ تعویض شد و جای خود را به گوستاوو واگنین داد. این بازیکن پس از جدایی پاکو خمز، ۱۱۹ دقیقه در پنج بازی لیگ برتری برای تیمش به میدان رفته که حاصل عملکرد او به ثمر رساندن یک گل و یک پاس گل بوده تا به خمز نشان دهد راجع به وی دچار اشتباه شده است!

1997