ریگی و همه آن چه که پیش از این تجربه نکرده بود؛ معجزه آقای اوسمار

ریگی و همه آن چه که پیش از این تجربه نکرده بود؛ معجزه آقای اوسمار

پایگاه خبری فوتبالی- فقط 9 دقیقه زمان لازم بود تا مسعود ریگی از بازیکنی که هواداران پرسپولیس به شنیدن نامش آلرژی پیدا کرده بودند، به یک بازیکن محبوب تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، کامبک. این رمز موفقیت این روزهای پرسپولیس است. 

رمز این موفقیت در این است که تک تک بازیکنان پرسپولیس این کامبک را باور کرده و در ذهنشان نهادینه شده است. به همین دلیل است که بازگشت‌ها توسط بازیکنانی صورت می‌گیرد که خودشان مقصر از دست رفتن نتیجه بوده‌اند و این اتفاق شگفت‌آوری است که اوسمار ویرا در پرسپولیس رقم زده است. 

در بازی مقابل استقلال خوزستان همه از دانیال اسماعیلی‌فر و محمدحسین کنعانی‌زادگان گفتند که چطور ققنوس‌وار خودشان و تیم را از خاکستری که نیمه‌اول ساخته بودند برنده بیرون آوردند. در بازی با شمس‌آذر قزوین هم باید از مسعود ریگی گفت. 

بازیکنی که او هم شرایطی مشابه را البته در ده دقیقه تجربه کرد.

ریگی بازیکنی است که در تمام سال‌های بازیگری‌اش نه صحنه خارق‌العاده‌ای از او سراغ داریم و نه اشتباه عجیب و غریبی اما او در بازی با شمس‌آذر هر دو را انجام داد! ابتدا در دقیقه 51 موفق به کنترل امیرمحمد نسایی نشد و ارسال شماره 7 شمس‌آذر منجر به گل تساوی‌بخش یشمی‌پوشان شد و پرسپولیس جای خود را به رقیب سنتی در صدر جدول داد. 

بدترین اشتباه در بدترین زمان ممکن ریگی را به بازیکن منفور کانال‌های طرفداری و سکوها تبدیل کرد اما زمان کمی لازم بود تا او یک خرق عادت دیگر هم انجام دهد. خرق‌عادتی به نام گل زدن. ریگی اولین گلش را در این بازی به ثمر رساند. اولین گل در بهترین زمان ممکن ریگی را به بازیکن محبوب همه کانال‌های طرفداری و سکوها تبدیل کرد! 

به همین راحتی. البته که راحت نیست. بازگشت بازیکنانی که با یک اشتباه از لحاظ روحی دچار مشکل‌ شده‌اند اصلا کار راحتی نیست و این همان شاهکاری است که ویرا در پرسپولیس انجام داده است. شاهکاری که شاید منجر به این شود که مسعود ریگی یک خرق عادت دیگر هم داشته باشد. شاید کمتر بازیکنی را سراغ داشته باشید که با حضور در جمع سرخابی‌های پایتخت و سپاهان هیچ جامی را بالای سر نبرده باشد. ریگی با این گل شاید اولین جام خود را با تاثیرگذاری خودش بتواند لمس کند.

4326