نظر جالب بلینگام راجع به هم‌تیمی شدن با امباپه

نظر جالب بلینگام راجع به هم‌تیمی شدن با امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره رئال مادرید معتقد است کیلیان امباپه بعد از ورود به سانتیاگو برنابئو، باید فشار زیادی را تحمل کند.

به گزارش فوتبالی، خروج امباپه از پاریسن ژرمن در این تابستان قطعی شده و این ستاره فرانسوی به صورت رایگان، پی اس جی را ترک خواهد کرد. مقصد بعدی این ستاره 25 ساله، رئال مادرید خواهد بود، اما خودش فعلاً این موضوع را به صورت رسمی تایید نکرده است. 

به نقل از سایت گل، جود بلینگام، بهترین بازیکن فصل 2023-24 لالیگا که توانست 23 گل برای لوس بلانکوس در این فصل به ثمر برساند، راجع به هم تیمی شدن با امباپه به BeIN Sports گفت: "شما درباره پست من در سال آینده سوال می پرسید، ولی می دانید که من ترکیب را انتخاب نمی کنم و همچنین تصمیم خریدن بازیکنان با من نیست، اما می دانم کیلیان امباپه یک بازیکن فوق العاده است و چه کسی نمی خواهد در کنار چنین بازیکنی بازی کند؟ اصلاً دوست ندارم روی او فشار بگذارم، اما خودش می داند که در مادرید، همیشه درباره او حرف می زنند و احتمالاً فشار زیادی را تحمل خواهد کرد."

کیلیان امباپه به عنوان بهترین گلزن تاریخ پی اس جی با این باشگاه فرانسوی وداع خواهد کرد. او موفق شد 256 گل برای غول فرانسوی به ثمر برساند.

4416