ذوب‌آهن دو - صنعت نفت یک| نفت در آتش گاندوها ذوب شد/ سقوط آبادان پس از هشت سال به لیگ یک

ذوب‌آهن دو - صنعت نفت یک| نفت در آتش گاندوها ذوب شد/ سقوط آبادان پس از هشت سال به لیگ یک

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با شکست مقابل ذوب‌آهن اصفهان یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف صنعت‌نفت آبادان رفت که در پایان ذوب‌آهن موفق شد با نتیجه ۲ بر یک نفتی‌ها را شکست دهد.

با این پیروزی گاندوها ۳۹ امتیازی شدند و در رده هفتم ایستادند. نفتی‌ها با این شکست ۲۱ امتیازی ماندند و یک هفته مانده به پایان لیگ سقوط این تیم به لیگ یک مسجل شد.

لحظات حساس بازی:

دقیقه ۱۷ بازی کمال کامیابی‌نیا موفق شد روی پاس گل محمدحسین اسلامی دروازه استقلال خوزستان را باز کند تا شاگردان ربیعی از حریف پیش بیافتند.

دقیقه ۴۰ حسین سنگرگیر روی پاس گل طالب ریکانی موفق شد گل مساوی را وارد دروازه ذوبی‌ها کند. در پایان این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۰ مجید علیاری روی پاس گل امیرحسین جدی باز هم دروازه صنعت‌نفت را باز کرد تا دوباره برتری از آن ذوبی‌ها باشد.

تیم داوری:

داور: حسن اکرمی/ کمک‌ها: ارهاد مروجی، سیدرضا آشور ماهانی داور چهارم: مهدی اجاقیا

ترکیب اولیه دو تیم:

ذوب‌آهن

محسن فروزان - سیدمحمدقریشی - فریبرز گرامی - شایان مصلح - امیرحسین جدی - گریگول چاپرادزه - کمال کامیابی نیا - محسن آذرباد - مهرداد رضایی - محمدحسین اسلامی - مجید علیاری

سرمربی: محمد ربیعی

صنعت نفت

پیام پارسا - حسین سنگرگیر - عرفان تهامی - یوسف کی‌شمس - طالب ریکانی - علی یوسف هاشم - تراوالی بوباکار - میثم تهی دست - محمدصادق بارانی - امیرمحمد پناهی

سرمربی: فراز کمالوند

7474