آنچلوتی کوچک به زودی راه پدر را آغاز می‌کند

آنچلوتی کوچک به زودی راه پدر را آغاز می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- آنچلوتی کوچک احتمالا رئال مادرید را ترک می کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه رمس فرانسه در یک تصمیم شگفت‌انگیز برای به استخدام پسر مربی افسانه‌ای و دستیار کارلو آنچلوتی بزرگ به عنوان جانشین ویل استیل اقدام خواهد کرد.
تیم لیگ ۱ فرانسه علاقه خود را برای انتصاب داوید پسر کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید خود نشان داده است. به گزارش این نشریه، فرانسوی ها در آستانه فصل آینده و  پس از اینکه ویل استیل مربی این تیم اوایل ماه می با رضایت دوجانبه باشگاه را ترک کرد، به دنبال سرمربی جدید هستند. آنها پسر آنچلوتی را به عنوان هدف اصلی مربیگری معرفی کرده اند و مذاکرات خود را در هفته های آینده تسریع خواهند کرد.

این مربی ۳۴ ساله از سال ۲۰۱۶ که آنچلوتی افسانه ای به بایرن مونیخ پیوست، به عنوان کمک مربی برای پدرش فعالیت کرده است. او پیش از پیوستن به رئال مادرید در سال ۲۰۲۱ در ناپولی و اورتون هم کار کرده است. داوید مدت ها رویای سرمربیگری داشت، اما پیشنهاد لیگ حرفه ای عربستان را در ژانویه رد کرد. دستیار مربی لوس بلانکوس مربی تیم میلان در سطح جوانان بود اما هرگز وارد تیم بزرگسالان آنها نشد. او تصمیم گرفت در سال ۲۰۰۹ قبل از شروع حرفه مربیگری کفش های خود را به عنوان بازیکن آویزان کند.

۱۰۰۹