حسرت‌هایی که بر دل اسطوره منچستریونایتد مانده است

حسرت‌هایی که بر دل اسطوره منچستریونایتد مانده است

پایگاه خبری فوتبالی – وین رونی در مصاحبه اخیر خود با گری نویل، هم تیمی سابقش، صحبت های زیادی را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، وین رونی که اخیرا شغل جدید خود به عنوان سرمربی جدید تیم چمپیونشیپی پلیموث را تایید کرده بود توسط نویل 53 ساله، هم تیمی سابقش در یک برنامه تلویزیونی با سوالاتی کوتاه به چالش کشیده شد.

رونی در مواجهه با این سوال که بزرگترین حسرت دوران حرفه ایش چه بوده است گفت:" کارت قرمزی که در سال 2006 در جام جهانی گرفتم، بدترین لحظه من در دوران فوتبالم است. لحظه سختی بود زیرا یادم می‌آید که به رختکن رفتم و با خودم فکر می‌کردم که اگر به دور بعد صعود کنیم از حضور در نیمه نهایی و فینال محروم خواهم بود. اگر هم به مرحله بعد نرسیم تقصیر من است. حس افتضاحی بود." 

رونی همچنین از یکی دیگر از حسرت هایی که راجع به بع تصمیمات فوتبالی اش دارد پرده برداشت. او اقرار کرد که آرزو داشته برای یک تیم اسکاتلندی بازی کند. وقتی نویل از او پرسید که دوست داشته برای چه تیم بازی کند، جواب داد:" باید بگویم سلتیک." نویل نیز با تعجب به این پاسخ واکنش نشان داد:" سلتیک، واو تو هواداران سلتیک را از دست دادی."

ستاره 38 ساله سابق دنیای فوتبال همچنین اقرار کرد که دوست داشته تا با زین الدین زیدان هم بازی شود:" مسی بهترین بازیکن تاریخ است اما بازی کردن در کنار زیدان فوق العاده می‌شد. او آرام بود، با دو پا بازی می‌کرد و گل و پاس گل های زیادی به ثبت می‌رساند."

2102