هم‌تیمی رونالدو به لالیگا برمی‌گردد؟

هم‌تیمی رونالدو به لالیگا برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ایمریک لاپورت مدافع تیم ملی اسپانیا شاید از النصر جدا شود و به باشگاه اتلتیک بیلبائو ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، بیلبائو خیلی دوست دارد که لاپورت را به خدمت بگیرد. این بازیکن با وجود حضور در النصر هنوز جایگاه خود را در تیم ملی اسپانیا دارد. بازیکن اسبق بیلبائو در این فصل 27 بازی در النصر داشت که آمار خوبی به ثبت رساند. النصر البته خیلی بعید است که بخواهد این بازیکن را به سادگی از دست بدهد. 

لاپورت 30 ساله خیلی دوست دارد که به بیلبائو برگردد. این بازیکن تجربه سالها حضور در منچسترسیتی را دارد اما النصر به سادگی این بازیکن را از دست نمی دهد و برای فسخ قراردادش، درخواست غرامت خواهد داشت. لاپورت که 26 بازی در تیم ملی اسپانیا داشته، در مصاحبه ای گفته بود که از زندگی در کشور عربستان راضی نیست و حاضر است که با دستمزد کمتری به بیلبائو ملحق شود اما مشکل این جاست که او با عربستانی ها قرارداد دارد و النصر اجازه رفتنش را نخواهد داد.

لاپورت در دوران فوتبالش 222 بازی در بیلبائو و 180 بازی در منچسترسیتی داشته است. تیم انگلیسی برای خریدنش از بیلبائو 65 میلیون یورو در سال 2018 پرداخته بود. آیمریک زیر نظر گواردیولا به قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا رسید و بعد از آن قرارداد چرب و نرمی را با باشگاه النصر به امضا رساند. 

4125