رامین رضاییان؛ ششمین بازیکن برتر لیگ قهرمانان آسیا

رامین رضاییان؛ ششمین بازیکن برتر لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و برترین بازیکنان این رقابت‌ها معرفی شدند

به گزارش فوتبالی، حالا و پس از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به معرفی برترین بازیکنان این رقابت‌ها کرده است. جدولی که نام یک ایرانی در بین 10 نفر نخست به چشم می‌خورد.

رامین رضاییان با این که با پیراهن سپاهان ایران در این رقابت‌ها و در مرحله یک هشتم نهایی در مقابل الهلال قدرتمند، در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 2 شکست خوردند و از گردونه رقابت ها حذف شدند اما نمایش درخشان رضاییان در بازی‌های دور گروهی و دو بازی مرحله یک هشتم پایانی هم، از چشم کارشناسان آسیا دور نماند و او در رتبه ششم برترین بازیکنان این رقابت‌ها قرار گرفت

مدافع راست خوش استیل سپاهان ایران، در این بازی‌ها موفق شد 5 گل بزند و 2 پاس گل بدهد. رضاییان در بازی رفت 2 گل و در بازی برگشت یک گل به آلمالیق زد و در مقابل الاتحاد در بازی برگشت و الهلال در بازی رفت هر کدام یک بار، دروازه حریفان را باز کرد. همچنین در بازی برگشت مقابل نیروی هوایی عراق و بازی برگشت مقابل الهلال، هر بازی یک پاس گل به ثبت رساند.

رضاییان در مجموع با کسب امتیاز 7.90 توانست در رتبه ششم جای بگیرد رتبه‌ای که او را بالاتر از ستارگانی مثل کریستیانو رونالدو، الکساندر میتروویچ، سالم الدوساری، انگولو کانته و روبن نوس قرار داد 

در این جدول، سوفیان رحیمی از العین امارات، قهرمان این دوره، با کسب نمره 8.20 در رتبه اول، لابا باز هم از العین با نمره 8.05 در رتبه دوم و کریسان از شاندونگ لیونگ چین با نمره 7.99 در رتبه سوم قرار دارند.

7899