حسینی در شمایل «پدرخوانده»؛ سپاهان طلسم آلومینیوم را می‌شکند؟ (عکس)

حسینی در شمایل «پدرخوانده»؛ سپاهان طلسم آلومینیوم را می‌شکند؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست ونهم لیگ برتر در حالی مهمان سبزپوشان اراکی است که آخرین پیروزی آنها در مقابل آلومینیوم در همین ورزشگاه در دیدار برگشت لیگ بیستم با نتیجه پر گل 6 بر یک بود.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته و در آستانه بازی با سپاهان، باشگاه آلومینیوم با انتشار یک پوستر کاملا متفاوت از فوتبال به استقبال دیدار برگشت مقابل سپاهان رفت. از آنجا که در 4 سال گذشته و همچنین در 6 دیدار اخیر، سپاهان هرگز نتوانسته در مصاف با آلومینیوم به برتری برسد، باشگاه آلومینیوم با پوستری از مجتبی حسینی که برگرفته از فیلم سینمایی «پدرخوانده» بود، خط و نشان جالبی را برای حریف سرسخت خود کشیده است.

آلومینیوم با هدایت مجتبی حسینی در دیدار رفت و هفته چهاردهم در اصفهان برای اولین بار توانست تیم سپاهان را شکست دهد، اتفاقی که چند سالی است برای سپاهان در مقابل آلومینیوم رخ نداده و این تیم همچنان به دنبال شکست دادن تیم سخت‌کوش اراکی است که به تازگی به نیمه نهایی جام حذفی هم صعود کرده است. در 9 دیدار قبلی دو تیم، 2 برد برای سپاهان و 1 برد برای آلومینیوم ثبت شده است و سایر بازی‌های دو تیم در لیگ و جام حذفی به تساوی رسیده است.

از انتشار این پوستر می‌شود این برداشت را هم داشت که مسئولان باشگاه آلومینیوم از مجتبی حسینی با توجه به عملکرد خوب مقابل تیم‌های بزرگی نظیر سپاهان، پرسپولیس و گل‌گهر در لیگ برتر و صعود به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی پس از شکست نساجی، پرسپولیس و چادرملو راضی هستند و شاید به ادامه همکاری با این مربی برای فصل‌های بعدی هم باشند.

1229