گلایه های سمانه چهکندی از آزمون: انتظار چنین برخوردی را نداشتم

گلایه های سمانه چهکندی از آزمون: انتظار چنین برخوردی را نداشتم

پایگاه خبری فوتبالی- چند روز قبل که لیست تیم ملی فوتبال زنان برای دو دیدار مقابل بلاروس منتشر شد، یک جای خالی باعث تعجب هواداران فوتبال زنان شد. سمانه چهکندی بازیکنی که سال هاست در تیم ملی حضور دارد حالا با خط قرمز روی اسمش از سمت سرمربی تیم ملی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، سمانه چهکندی که دو ماه قبل همراه با خاتون بم قهرمان ایران شد و به تنهایی پر افتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال زنان ایران هم شد، حالا با حذف نامش از جدیدترین فهرست تیم ملی فوتبال زنان رو به رو شده است. او در این باره گفتگویی با سایت فوتبالی انجام داد. 

سمانه چهکندی درباره عدم دعوتش گفت: خب طی صحبت هایی که انجام شده قرار است در تیم ملی جوان گرایی اتفاق بیفتد و برای این کار برنامه ریزی در نظر گرفته شده است ولی برای من جای سوال بود که از لیست قبلی تیم ملی فقط من دعوت نشدم. 

من مثل همیشه به نظر سرمربی تیم ملی احترام میگذارم ولی به عنوان بازیکنی که سال های زیادی را برای تیم ملی کشورم بازی کرده ام، انتظار این نوع برخورد را نداشتم.

او در ادامه گفت: کاش اگر قرار بر عدم دعوت از من بود، مربیان تیم ملی صراحتا به من که سال های زیادی را در تیم ملی حضور داشته ام اعلام می کردند و این که از گوشه و کنار شنیدم که قرار نیست دعوت شوم برایم جالب نبود. انشالله در آینده با بازیکنان قدیمی تیم ملی که با تمام توان برای تیم ملی کشور زحمت کشیده اند این گونه برخورد نشود.

چهکندی درباره خبر خداحافظی اش از تیم ملی گفت: خیلی ها پس از عدم دعوت بنده به تیم ملی فکر کردند که از تیم ملی خداحافظی کرده ام اما این چنین نیست و تلاش میکنم در اردو های آینده بار دیگر پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کنم.

من عاشق تیم ملی کشورم هستم و هر زمانی که نیاز به حضور بنده باشد، سرباز تیم ملی هستم و با جان و دل برای تیم ملی کشورم بازی خواهم کرد.

چهکندی در پایان درباره بازی ایران مقابل بلاروس گفت: ما قبلا با بلاروس بازی های زیادی انجام داده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم. امیدوارم در دو بازی مقابل این تیم بچه ها تمام توان خود را بگذارند و پیروز شوند.

گفت‌و‌گو از میلاد میرحسینی

6001