رونالدو تا 41 سالگی در النصر ماندنی می‌شود؟

رونالدو تا 41 سالگی در النصر ماندنی می‌شود؟

پایگکاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو با آقای گلی لیگ عربستان توانست در چهارمین لیگ متفاوت دوران فوتبالش به این عنوان برسد چرا که پیش از این در ایتالیا، انگلیس، اسپانیا  نیز به آقای گلی لیگ رسیده بود.

به گزارش فوتبالی، رونالدو یک سال دیگر یعنی تا 2025 با النصر قرارداد دارد اما باشگاه عربستانی از حالا تلاش ها را برای تمدید قرارداد این ستاره آغاز کرده است. رونالدو در فوریه 40 ساله می شود اما به نظر می رسد که النصر در تلاش است تا قرارداد او را برای مدت بیشتری تمدید کند.

بن جیکوبز خبرنگار انگلیسی گزارش داده است که النصر می خواهد در این تابستان با رونالدو جلسه بگذارد تا قرارداد کنونی او که تا 2025 اعتبار دارد را تمدید کند. بدین ترتیب رونالدو می تواند تا سال 2026 و تا زمان جام جهانی در النصر بماند و تا 41 سالگی به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد.  رونالدو با ثبت 35 گل در این فصل به بهترین گلزن تاریخ لیگ عربستان در یک فصل تبدیل شد.

حضور کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان، راهگشای حضور سایر ستارگان در این لیگ بود و تمدید قرارداد او به این معنی است که همچنان ستارگان دیگری قرار است که راهی این لیگ شوند. در حقیقت عربستانی ها برای جذب ستارگانی نظیر محمد صلاح و کوین دی بروینه در سال 2025 برنامه ریزی کرده اند.

4125