سرمربی جدید بارسلونا ستاره پرتغالی را می‌خواهد

سرمربی جدید بارسلونا ستاره پرتغالی را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک به سبک بازی ژائو فلیکس اعتقاد دارد و گفته می‌شود که اگر شرایط اقتصادی باشگاه مساعد باشد این بازیکن پرتغالی در بارسلونا می‌ماند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته، ژائو فلیکس پس از جنجال‌های بسیاری که در تمرینات اتلتیکو مادرید به وجود آورد، در نهایت برای بار دوم به صورت قرضی از جمع پایتخت‌نشینان جدا شد و در روز آخر پنجره نقل و انتقالاتی راهی بارسلونا شد. این بازیکن پرتغالی حالا باید به فکر آینده خود باشد چون باشگاه بارسلونا برای خرید دائمی‌اش مصمم نیست.

مدیران بارسلونا در اندیشه فروش بازیکنان خود هستند تا شرایط اقتصادی را به شرایط پایدار برگردانند. هرچند که برخی رسانه‌ها ادعا دارند سران باشگاه کاتالونیایی از بازگشت باشگاه به شرایط 1/1 مطمئن هستند و شاید تمایلی به فروش بازیکنان کلیدی خود ندارند. یکی از اهداف اصلی مدیران در تابستان امسال، خرید یک وینگر چپ است. ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید که این فصل به صورت قرضی در بارسلونا بازی کرد، یکی از گزینه‌هایی است که ممکن است به صورت قطعی خریده شود.

به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی اعتقادی به بازی ژائو فلیکس نداشت و نمی‌خواست به همکاری با این بازیکن ادامه دهد. هرچند که دکو و خوان لاپورتا سبک بازی فلیکس را دوست دارند و مدیربرنامه‌های ژائو فلیکس، خورخه مندز نیز به دنبال این است تا فلیکس یک فصل دیگر به صورت قرضی در بارسلونا به کند.

به گزارش نشریه اسپانیایی اسپورت، هانسی فلیک شخصا ژائو فلیکس را می‌شناسد و امکان دارد پیشنهاد خرید قرضی این بازیکن را بپذیرد.

1428