گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با رقابت های لیگ برتر بوسنی آغاز می کنیم. ویلژ موستار در شبی که عارف غلامی را در ترکیب خود داشت، موفق شد با نتیجه پرگل پنج بر یک توزلا سیتی را شکست دهد. ویلژ موستار با 59 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

احمد نوراللهی (الوحده)

در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر امارات، الوحده مقابل خورفکان قرار گرفت و به نتیجه تساوی یک - یک دست یافت. احمد نوراللهی به طور کامل در زمین حضور داشت. الوحده با 42 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر امارات قرار دارد.

مهدی قایدی (اتحاد کلبا)

اتحاد کلبا و الوصل در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر دو به سود الوصل به پایان رسید. مهدی قایدی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و یک گل زد و یک پاس گل داد. اما اتحاد کلبا در هفته بیست و پنجم میزبان بنی یاس بود و با تساوی بدون گل متوقف شد. قایدی به طور کامل در زمین حضور داشت. در جدول رده بندی لیگ برتر امارات، اتحاد کلبا با 25 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

سعید عزت اللهی (شباب الاهلی)

در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر امارات شباب الاهلی با حضور سعید عزت‌اللهی به مصاف الوصل رفت و باسه گل مغلوب این تیم شد. شباب الاهلی با 52 امتیاز رده دوم جدول را در اختیار دارد.

محمد قربانی (اورنبورگ)

در هفته سی‌اُم و پایانی لیگ برتر روسیه، اورنبورگ به مصاف اسپارتاک مسکو رفت که این دیدار برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. محمد قربانی در این دیدار به طور کامل برای تیمش بازی کرد. اورنبورگ در رده دوازدهم جدول، لیگ برتر روسیه را به پایان رساند. 

محمد محبی (روستوف)

در دیگر دیدار هفته پایانی لیگ برتر روسیه، روستوف و زنیت مقابل یک دیگر قرار گرفتند که در نهایت زنیت موفق شد با نتیجه دو بر یک پیروز و قهرمان لیگ برتر روسیه شود. محمد محبی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود. روستوف در رده هفتم به کار خود پایان داد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

کایسری اسپور در غیاب بازیکنان ایرانی خود به مصاف سیواس اسپور رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خود. کایسری اسپور با 42 امتیاز در رده چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

کریم انصاری فرد (آریس سالونیک)

آریس سالونیک در شب نیمکت نشینی کریم انصاری فرد، در فینال جام حذفی به مصاف پاناتینایکوس رفت و  با یک گل شکست خورد.

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

در هفته چهلم لیگ برتر بلژیک، وسترلو میهمان اود هورلی بود و با نتیجه دو بر یک از سد حریفش عبور کرد. اللهیار صیادمنش 61 دقیقه در زمین حضور داشت. 

میلاد محمدی (آدانا دمیراسپور)

آدانا دمیراسپور در شبی که میلاد محمدی از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شد، با نتیجه پرگل شش بر دو شکست خورد. آدانا دمیراسپور فصل را در رده داوزدهم به پایان رساند. 

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو و اسپورتنیگ در دیدار فینال جام حذفی پرتغال به مصاف هم رفتند که پورتو موفق شد با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست دهد و قهرمان جام حذفی شود. مهدی طارمی از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و در دقیقه ۹۷ روی ضربه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. 

سردار آزمون (آ.اس.رم)

در هفته سی و هشتم و پایانی رقابت‌های سری آ، رم و امپولی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت امپولی موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد حریفش عبور کند. سردار آزمون که کار را از روی نیمکت آغاز کرد، از دقیقه 70 به میدان آمد. با این شکست، رم ۶۳ امتیازی باقی ماند و فصل را در رتبه ششم به پایان رساند.

2636