نگاهی به نتایج استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و نهم؛ فقط برد!

نگاهی به نتایج استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و نهم؛ فقط برد!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و نهم سه فصل اخیر، موفق شده‌اند حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش فوتبالی، هفته‌ بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی امروز برگزار می‌شود که رقابت‌های لیگ برتر در اوج حساسیت قرار دارد و به احتمال فراوان سرنوشت قهرمان به هفته پایانی کشیده می‌شود. 

به همین بهانه بد نیست نگاهی به نتایجی که استقلال و پرسپولیس در سه فصل اخیر در هفته‌ بیست و نهم کسب کرده‌اند، بیاندازیم. پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ بیستم در ورزشگاه آزادی پذیرای تراکتور بود و موفق شد با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست دهد. گل‌های پرسپولیس در آن دیدار را مهدی عبدی (2گل) و احمد نوراللهی به ثمر رساندند و تک گل تراکتور را پیمان بابایی وارد دروازه شاگردان گل محمدی کرد. 

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم موفق شد شهرخودرو را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارد. گل اول سرخ ها را بازیکنان شهرخودرو وارد دروازه‌ خودی کردند و گل دوم را سیامک نعمتی به ثمر رساند. ابراهیم رضازاده هم تک گل شهرخودرو در این دیدار را به ثمر رساند. برویم سراغ لیگ بیست و دوم، جایی که پرسپولیس به برتری پرگل چهار بر صفر مقابل گل گهر دست یافت. ترابی 3 بار و سعید صادقی یک بار برای پرسپولیس در این دیدار گلزنی کردند.

در طرف مقابل استقلال در هفته ماقبل پایانی لیگ بیستم به قائمشهر رفت و با نتیجه سه بر یک از سد نساجی عبور کرد. گل‌های آبی‌های پایتخت را وریا غفوری (دو گل) و متین کریم زاده به ثمر رساندند و برای نساجی کریم اسلامی گلزنی کرد. آبی‌ها در لیگ بیست و یکم هم میهمان بودند و در رفسنجان به مصاف مس رفتند و در نهایت موفق شدند با دو گل امیرحسین حسین زاده پیروز شوند. قرعه برای استقلال در هفته بیست و نهم لیگ بیست و دوم تکراری بود، بازهم رفسنجان و بازهم مس، شاگردان ساپینتو که با گل به خودی عارف غلامی از حریف عقب افتاده بودند، در عرض چهار دقیقه موفق شدند توسط محمدحسین مرادمند و مهدی قایدی به دو گل برسند و رفسنجان را با دست پُر ترک کنند.

حالا پس از سه فصل این بار قرعه به نام استقلال افتاده که در هفته بیست و نهم میزبان باشد و در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف خود برود. سرخابی‌ها در سه فصل اخیر نشان داده‌اند قصد کوتاه آمدن در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر را ندارند. حالا باید دید در این فصل که رقابت‌ها در اوج حساسیت دنبال می‌شود، مقابل حریفان خود چه نتیجه‌‌ای کسب می‌کنند.

2636