برد چهار گله یاران رونالدو مقابل الاتحاد در هفته پایانی لیگ عربستان

برد چهار گله یاران رونالدو مقابل الاتحاد در هفته پایانی لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پایانی رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الاتحاد عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در این بازی برای النصر عربستان خوش درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند. رونالدو با این دو گلی که به ثمر رساند، به تعداد سی و پنج گل در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی رسید و به این ترتیب آقای گل این لیگ شد و رکورد گل های زده در یک فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان را در کل تاریخ این رقابت ها شکست.

در این بازی گل های النصر عربستان توسط کریستیانو رونالدو ( دو بار ) ، عبدالرحمن غریب و آل النمر المشاری به ثمر رسیدند. گل های الاتحاد عربستان را هم الشمرانی و فابینیو به ثمر رساندند.

حالا النصر این فصل از رقابت ها را با 82 امتیاز به پایان رساند. الهلال در هفته پایانی موفق شد با نتیجه دو بر یک الوحده عربستان را شکست بدهد و با 96 امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد. الهلال یک فصل فوق العاده را در لیگ حرفه ای عربستان سعودی داشت.

تماشای گل اول رونالدو

1470