قابی از اسطوره‌هایی که در سال‌های اخیر رئال مادرید را ترک کرده‌اند

قابی از اسطوره‌هایی که در سال‌های اخیر رئال مادرید را ترک کرده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس قرار است که پس از رقابت های یورو 2024 به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به این ترتیب این ستاره آلمانی هم به جمع بازیکنان بزرگی می پیوندد که در سال های اخیر رئال مادرید را ترک کرده اند.

به گزارش فوتبالی ، بازیکنانی مثل ایکر کاسیاس، مارسلو، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، گرت بیل و سرخیو راموس در سال های اخیر رئال مادرید را ترک کرده اند. فلورنتینو پرز و مدیران رئال مادرید نشان داده اند که وقتی سن و سال یک بازیکن بالا می رود او را به سمت خروج از باشگاه سوق می دهند و به این شکل نیستند که اسطوره ها را تا هر زمان که دلشان می خواهد در باشگاه نگه دارند.

البته یک تفاوت اساسی میان تونی کروس و دیگر ستاره هایی که نام آن ها آورده شد وجود دارد و آن هم این است که تونی کروس در رئال مادرید به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی می کند. این در حالی است که دیگر بازیکن هایی که اسم آن ها به میان آمد، پس از جدایی از رئال مادرید راهی تیم های دیگری شدند و در تیم های دیگر از دنیای فوتبال خداحافظی کردند.

فینال لیگ قهرمانان اروپا آخرین بازی تونی کروس در رئال مادرید خواهد بود. این بازیکن از سال 2014 در رئال مادرید حضور داشته است.

1471