سه جامی که امباپه در آخرین فصل حضورش در پاریسن ژرمن به دست آورد

سه جامی که امباپه در آخرین فصل حضورش در پاریسن ژرمن به دست آورد

پایگاه خبری فوتبالی - کار کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن به پایان رسیده است و این بازیکن به زودی راهی تیم جدید خود می شود که به احتمال زیاد این تیم رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه قرارداد جدیدی با پاری سن ژرمن امضا نکرد و اعلام کرد که می خواهد از این تیم جدا شود. امباپه به عنوان بازیکن آزاد جمع پاریسی ها را ترک می کند. فصل 2023/24 آخرین فصل کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن بود. او در این فصل موفق شد سه جام به دست بیاورد که این جام ها، جام های داخلی فرانسه بودند. در حقیقت پاری سن ژرمن قهرمان سوپرجام فرانسه، لوشامپیونه فرانسه و جام حذفی فرانسه شد و به این ترتیب امباپه با به دست آوردن این سه جام حالا پی اس جی را ترک می کند.

کیلیان امباپه خیلی دوست داشت تا با قهرمان شدن در لیگ قهرمانان اروپا جمع پاریسی ها را ترک کند اما این اتفاق برای کیلیان امباپه رخ نداد و پی اس جی در مرحله نیمه نهایی مقابل بروسیا دورتموند شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

حالا امباپه به احتمال زیاد راهی رئال مادرید می شود تا بتواند به همراه این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند و به جامی که سال ها به دنبال فتح آن است، دست پیدا کند.

1471