اتفاقی که در سال 2016 افتاد دوباره تکرار می‌شود؟

اتفاقی که در سال 2016 افتاد دوباره تکرار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در این فصل از رقابت های جام حذفی انگلیس یا همان FA Cup موفق شد منچسترسیتی را شکست بدهد و به این ترتیب قهرمان این بازی ها شود.

به گزارش فوتبالی ، آخرین باری که پیش از این دفعه، منچستر یونایتد موفق شده بود قهرمان جام حذفی انگلیس شود، در فصل 2015/16 بود. نکته جالب این جا است که در آن زمان رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود و یک هفته پس از فینال جام حذفی انگلیس و قهرمان شدن منچستر یونایتد، توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حالا منچستر یونایتد قهرمان جام حذفی انگلیس شده است و یک هفته پس از فینال FA Cup، رئال مادرید و بروسیا دورتموند قرار است که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم بروند و باید دید که رئال مادرید می تواند به قهرمانی برسد یا خیر. در صورت قهرمانی رئال مادرید اتفاقی که در فصل 2015/16 افتاده بود دوباره تکرار می شود.

رئال مادرید در فصل 2015/16 برای یازدهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و حالا در فصل 2023/24 برای پانزدهمین بار در تاریخ خودش می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد.

1471