دوران گواردیولا در منچسترسیتی به پایان می‌رسد؟

دوران گواردیولا در منچسترسیتی به پایان می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پپ گواردیولا هم به قسمت پایانی دوران حضورش در منچستر سیتی رسیده است و او هم فاصله زیادی تا ترک سیتیزن ها ندارد.

به گزارش فوتبالی ، البته برای فصل آینده پپ گواردیولا به طور قطعی سرمربی منچسترسیتی خواهد بود و قصد ترک این تیم در این تابستان پیش رو را ندارد اما اتفاقی که خواهد افتاد این است که او می خواهد در تابستان 2025 یعنی پس از به پایان رسیدن فصل بعدی از منچستر سیتی جدا شود.

به نقل از Mail Sport، پپ گواردیولا تصمیم گرفته است که در پایان فصل 2024/25 منچستر سیتی را ترک کند و به دوران حضورش در این باشگاه انگلیسی خاتمه بدهد. ضمن این که باشگاه منچستر سیتی از پپ گواردیولا می خواهد که قراردادش را دوباره تمدید کند و در این باشگاه بماند اما پپ گواردیولا به طور جدی قصد رفتن از منچستر سیتی را دارد و دیگر نمی خواهد پس از به پایان رسیدن فصل بعد در این تیم بماند.

گواردیولا از سال 2016 سرمربی منچستر سیتی بوده است و در فصل گذشته موفق شد با این تیم فاتح سه گانه شود و لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رویای دیرینه مالکان منچستر سیتی بود و پپ گواردیولا آن ها را به این آرزو رساند.

1471