پیش‌بازی تراکتور - ملوان؛ آخرین امیدها برای تصاحب جایگاه سوم

پیش‌بازی تراکتور - ملوان؛ آخرین امیدها برای تصاحب جایگاه سوم

پایگاه خبری فوتبالی – تراکتور در بازی با ملوان آخرین شانس خود برای رسیدن به رتبه سوم جدول را امتحان خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر، تراکتور در تبریز میزبان ملوان خواهد بود. دیداری که در بازی رفت و در انزلی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور پس از حذف از جام حذفی، حالا تمام تمرکزش را روی رسیدن به رتبه سوم جدول گذاشته است. رتبه‌ای که در حال حاضر در اختیار سپاهان قرار دارد. 

دیدار فردا شاید آخرین شانس تی‌تی‌ها برای قرارگیری در رتبه سوم جدول باشد و باید دید شاگردان حمید مطهری در بازی بدون تماشاگر خود که آخرین میزبانی این فصل پرشورها خواهد بود چه نتیجه‌ای خواهند گرفت.

در سمت مقابل ملوان این فصل از تیمهای شگفتی‌ساز لیگ برتر بوده و شاگردان مهدی تارتار در تلاش خواهند بود تا از توقف احتمالی شمس آذر مقابل پرسپولیس استفاده کرده و رتبه پنجم جدول خود را تثبیت کنند. 

ملوان اما درگیر یک طلسم قدیمی است و از آخرین برد این تیم برابر تراکتور چیزی حدود ۱۳ سال می‌گذرد و باید دید فرداشب این طلسم شکسته خواهد شد.

بازی در کدام ورزشگاه؟ طبق اعلام هیات فوتبال تبریز تراکتور خواهان برگزاری بازی بدون تماشاگر خود در ورزشگاه بنیان دیزل است که هنوز این درخواست با موافقت سازمان لیگ مواجه نشده و مکان برگزاری این دیدار دقیقا مشخص نیست و طبق رویه قبلی فعلا ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان این بازی حساس است.

نتیجه هفته گذشته: تراکتور در تهران با تساوی بدون گل مقابل پیکان متوقف شد و ملوان در انزلی با یک گل مقابل مس رفسنجان شکست خورد.

وضعیت در جدول: تراکتور با ۴۸ امتیاز چهارم است و ملوان با ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم جای دارد.

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران

تراکتور - ملوان

سه‌شنبه ۸ خرداد ساعت ۲۰

ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

تیم داوری: وحید زمانی – علیرضا طاهرخانی – محسن بابایی – شبیر بهروزی

1997