پاسخ منفی گزینه رویایی فلیک به بارسلونا

پاسخ منفی گزینه رویایی فلیک به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - جاشوا کیمیش هافبک آلمانی بایرن مونیخ به یکی از گزینه های اصلی بارسلونا در فصل آینده تبدیل شده بود و هانسی فلیک به شدت به دنبال خرید او بود اما به نظر می رسد که مسیر این خرید قرار نیست که آسان باشد.

به گزارش فوتبالی، اسپورت گزارش داده است که کیمیش پیشنهادی که بارسلونا به دست او رسانده را نپذیرفته است. در حقیقت هر چند که تماس های زیادی با این بازیکن گرفته شده اما مذاکرات متوقف شده چون کیمیش از نظر مالی با پیشنهاد بارسلونا موافق نیست و در حال حاضر اختلاف مالی زیادی برای طرفین وجود دارد که قابل حل به نظر نمی رسد.  در حال حاضر کیمیش در بایرن مونیخ سالی 19 میلیون یورو به صورت غیرخالص دریافت می کند که بارسا با بحران مالی خود غیرممکن است که بتواند چنین مبلغی را بپردازد.

باید دید که در نهایت فلیک راضی می شود که بازیکن دیگری را به جای کیمیش جذب کند یا نه چرا که به نظر می رسد که نقش این بازیکن برای او خیلی مهم بوده است.

بارسایی ها در ابتدا در تلاش بودند تا با خود کیمیش به توافق برسند و بعد از آن به سراغ مذاکره با بایرن مونیخ بروند که به نظر می رسد که در همین مرحله اول با شکستی سنگین مواجه اند و ممکن است که بازیکنی که رویای خریدنش را دارند، از دست بدهند. کیمیش تا 2025 با بایرن قرارداد و به جز بارسلونا، پیشنهادهای پرشمار دیگری هم دارد.

4125