قابی از چهار بازیکنی که باعث رفتن ژاوی از بارسلونا شدند

قابی از چهار بازیکنی که باعث رفتن ژاوی از بارسلونا شدند

پایگاه خبری فوتبالی - کار ژاوی هرناندز در بارسلونا به پایان رسید و این سرمربی اسپانیایی جمع آبی و اناری پوشان را ترک می کند و باید دید که چه آینده ای در انتظار او خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز نتوانست در این فصل از رقابت ها به جام برسد و تیمش فصل 2023/24 را بدون جام تمام کرد و به این ترتیب او از بارسلونا رفتنی شد. البته ژاوی در ابتدا قرار بود که در بارسلونا بماند اما به نظر می رسد که با خوان لاپورتا به اختلاف خورده است و این اختلاف بر سر برخی از بازیکنان بوده است.

رسانه های اسپانیایی در روز های اخیر گزارش داده اند که ژاوی هرناندز برای فصل بعد چهار بازیکن یعنی رابرت لواندوفسکی، ژائو فلکیس، ژائو کانسلو و ویتور روکه را نمی خواسته است و این درخواست را داشته است تا بازیکنان جدیدی به جای آن ها خریداری شود. ژاوی روی این خواسته خود پافشاری کرده است و همین قضیه موجب عصبانیت لاپورتا شده است چرا که لاپورتا معتقد است در شرایط مالی دشوار بارسلونا امکان خرید ستاره های جدید به جای این بازیکن ها وجود ندارد.

در نهایت این اختلاف نظر هایی که بر سر این چهار بازیکن وجود داشته است، موجب شده است تا لاپورتا به این نتیجه برسد که ژاوی نمی خواهد در راستای سیاست های او عمل کند و به این ترتیب او را برکنار کرده است.

1471