روایت هولناک رییس سابق فدراسیون فوتبال درباره جادوگری در یک تیم لیگ برتری

روایت هولناک رییس سابق فدراسیون فوتبال درباره جادوگری در یک تیم لیگ برتری

پایگاه خبری فوتبالی- امیر عابدینی می‌گوید هنگام ملاقات با یکی از مدیران تیم‌های لیگ برتری، با جادوگر مشهور پشت در اتاق مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، جادو و جنبل در فوتبال ایران موضوع تازه‌ای نیست و سال‌هاست که این مساله بر همه اهالی فوتبال عیان شده است. کسانی که فوتبال ایران را به طور جدی دنبال می‌کنند، به خوبی می‌دانند که در سطوح مختلف فوتبال کشور، برخی باشگاهها اعتقاد ویژه‌ای به همکاری با افرادی دارند که خودشان را جادوگر معرفی می‌کنند.

جالب است که عده‌ای بر این باور بودند که به مرور و با گذشت زمان، بساط جادوگری رفته رفته از فوتبال ایران جمع می‌شود و با گسترش علم و آگاهی در حوزه‌ ورزش، تعداد افرادی که به خرافات و جادو اعتقاد دارند کاهش پیدا خواهد کرد، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه ماجرای رختکن پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن در اصفهان که مربوط به همین فصل بود، ثابت کرد که فعلا این مسائل عجیب در فوتبال ایران پابرجاست.

اگر به خاطر داشته باشید، پرسپولیس برای بازی با ذوب‌آهن به اصفهان سفر کرده بود که اتفاق عجیبی در رختکن قرمزها افتاد، پرسپولیسی‌ها که ساعتی پیش از شروع بازی در ورزشگاه فولادشهر حاضر شده بودند، در رختکن خود با دست‌خط و نوشته‌های عجیبی مواجه شدند که به ادعیه و جادو شباهت داشت. هرچند باشگاه ذوب‌آهن فورا به این مسئله واکنش نشان داد و هرگونه ارتباط خود با این ماجرا را تکذیب کرد، اما این جریان باعث شد دوباره داستان سحر و جادو سر زبان‌ها بیفتد و تیتر یک رسانه‌ها و مطبوعات شود.

امروز امیر عابدینی، رییس اسبق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی که با خبرگزاری ایسنا انجام داده، روایت تکان‌دهنده‌ای از جادوگری در یک تیم لیگ برتری داشته که در ادامه می‌خوانید: "به دلیل کاری که با یکی از مدیران باشگاه‌ها داشتم به محل باشگاهش رفتم. دیدم که یکی از این آدم‌های معروف به جادوگری پشت در نشسته است. به داخل اتاق رفتم. گفتم فلانی این چه کسی است که پشت در نشسته است. گفت بنشین تا برایت بگویم. مگر جادوگری در قرآن گفته نشده است؟ گفتم مذمتش را داریم. در قرآن نگفته که سراغ ساحر بروید. گفته از آن‌ها اجتناب کنید. چرا شما این را به اینجا می‌آورید؟ گفت کار ما گره خورده است. ایشان را آوردیم تا گره کار ما را باز کند. گفتم چه کسی این توصیه را به تو انجام داده است؟ گفت سرمربی‌ام!"

او در پاسخ به سوال که در کدام باشگاه با این مسئله رو به رو شده، چنین پاسخی داده است: "یک باشگاه لیگ برتری بود. فکرش را بکنید! وقتی یک مدیر عالی‌رتبه فوتبال به این نتیجه می‌رسد که با جادو و جنبل مشکلاتش را حل کند، نه با تکیه بر علم، بدنسازی، تغذیه، کار روحی- روانی، نه انتخاب خوب مربی و بازیکن. همه این‌ها را می‌خواهد در کاسه جادوگری بگذارد! حالا اگر یک نفر بگوید که جادوگر نیاز نداری پس این مقدار پول بده کار را برایت در بیاورد! این نوع تفکر آن‌ها مشکل دارد."

7474