ستاره پیکان مقابل تراکتور؛ جوانی از آکادمی استقلال

ستاره پیکان مقابل تراکتور؛ جوانی از آکادمی استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- در بازی مقابل سلطان کلین‌شیت لیگ، ستاره بازی، جوانی بود که اولین کلین‌شیت فصل را به نام خودش ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بازی پیکان و تراکتور با تساوی صفر- صفر به پایان رسید و صفر گل زده در این بازی مدیون شانس یک دروازه‌بان و درخشش دروازه‌بان دیگر بود! 

در روزی که پورحمیدی خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد دروازه‌بان پیکان روز خوبی را پشت سر گذاشت. پورحمیدی در این بازی چند اشتباه عجیب به خصوص در نیمه اول انجام داد. اگر بازیکنان پیکان کمی بادقت‌تر و خوش‌شانس‌تر بودند می‌توانستند رکورد کلین‌شیت دروازه‌بان تراکتور را خراب کنند. با این حال شانس با این دروازه‌بان یار بود و او توانست آمار کلین‌شیت‌هایش را بیشتر کند.

در آن سوی میدان اما یک دروازه‌بان جوان با چند واکنش خوب در سومین حضورش، اولین کلین‌شیت فصلش را ثبت کرد. محمدرضا دیناروند اولین بازی خود را در جام حذفی مقابل مس‌رفسنجان انجام داد و در آن مسابقه ستاره پیکان بود، اما در ضربات پنالتی خوش‌شانس نبود.

محمدرضا دیناروند که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد نقش مهمی در تک‌امتیاز تیم رضا عنایتی از این بازی مهم داشت.

 او به خصوص در ده دقیقه پایانی با سه واکنش بسیار خوب اجازه گل‌زدن به تراکتور را نداد. 

دیناروند که محصول آکادمی استقلال است این فصل توانسته در تیم عنایتی توانایی‌هایش را نشان بدهد و احتمالا هدف رسیدن به تیم محبوبش را در آینده در سر بپروراند. در تیمی که دو دروازه‌بان باتجربه به نام ایمان صادقی و محمد ناصری حضور دارند، دیناروند با اعتماد عنایتی هم شماره یک را برتن کرده و هم عملکرد بهتری از آن دو دروازه‌بان داشته است.

4326