واکنش مدافع رئال مادرید به خط خوردن از لیست یورو 2024: شکلک خنده!

واکنش مدافع رئال مادرید به خط خوردن از لیست یورو 2024: شکلک خنده!

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز در این فصل عملکرد درخشانی در رئال مادرید از خود ارائه داده بود و امید زیادی داشت تا به لیست تیم ملی اسپانیا برگردد.

به گزارش فوتبالی، لوئیز دلافوئنته در نهایت لیست تیم ملی اسپانیا برای یورو 2024 را اعلام کرد که دنی کارواخال و خسوس ناواس در پست دفاع راست قرار گرفتند و با وجود آن که لوکاس وازکز عملکرد خوبی در این فصل از خود ارائه داده، جایی در لیست پیدا نکرد. 

لوکاس وازکز در این فصل با سه گل و هشت پاس گل، عملکرد خوبی داشت و با این که نیمکت نشین بود، نمایش خوبی داشت. در نقطه مقابل خسوس ناواس عملکرد جالبی در این فصل نداشت و از سویا جدا شد. وقتی که لوکاس فهمید به یورو نمی رود، با دو شکلک خنده در صفحه توییترش واکنش نشان داد تا سرمربی تیم ملی اسپانیا را مسخره کند!

دیگر دفاع راست سرشناسی که از لیست تیم ملی اسپانیا خط خورد، پدرو پورو است. باشگاه تاتنهام نیز به صورت غیرمستقیم از دلافوئنته به خاطر دعوت نکردن این بازیکن انتقاد کرد. پورو در این فصل در 3273 دقیقه در تاتنهام چهار گل زد و هفت پاس گل داد. تاتنهام بلافاصله پس از اعلام لیست با انتشار تصاویر و آمار پدرو پورو نوشت:" این مرد عجب عملکردی در این فصل داشت!"

4125