واکنش سرمربیان فرانسه و ونزوئلا به همگروهی با ایران در جام جهانی فوتسال

واکنش سرمربیان فرانسه و ونزوئلا به همگروهی با ایران در جام جهانی فوتسال

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال فرانسه و ونزوئلا درباره گروه تیم‌های خود در جام جهانی فوتسال واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، رافائل رنو درباره همگروهی تیم ملی فوتسال فرانسه با ایران، ونزوئلا و گواتمالا در جام جهانی 2024 ازبکستان اظهار داشت: ما اولین جام جهانی خودمان را تجربه می‌کنیم. خیلی خوشحال هستیم که همه چیز برای ما شفاف شده و سه حریف عالی در مقابل داریم. ایران یکی از کشورهای بزرگ فوتسال دنیاست و دوست داشتم خیلی زودتر با این تیم بازی می‌کردیم. خوشبختانه در جام جهانی به مصاف ایران می‌رویم.

وی در مورد سایر رقبای فرانسه در جام جهانی تصریح کرد: گواتمالا نخستین حریف ماست و از لحاظ فوتسال یک کشور عالی محسوب می‌شود. این تیم برای ششمین دوره در جام جهانی شرکت می‌کند و به این رقابت‌ها آشناست. ونزوئلا از تورنمنتی قدرتمند می‌آید و در مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی، به جایگاه سوم دست یافت. آنها چهار سال پیش هم جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشتند.

« این قرعه، هدف و جاه‌طلبی ما را تغییر نمی‌دهد.»، سرمربی فرانسه ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم تجربه به دست بیاوریم و از اولین حضورمان در جام جهانی، مقابل تیم‌های باکیفیت لذت ببریم. دوره جام جهانی خودمان مقابل تیم های باکیفیت لذت ببریم. هر کاری می‌کنیم تا به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم.

همچنین رابینسون رومرو، سرمربی تیم ملی ونزوئلا درباره گروه شاگردانش در جام جهانی گفت: در گروه نسبتاً متعادلی قرار گرفته‌ایم. صعود از برخی گروه‌های دیگر دشوارتر به نظر می‌رسد. ما باید تلاش کنیم تا به دور حذفی راه یابیم.

برنامه دیدارهای گروه F جام جهانی فوتسال 2024 به شرح زیر است:

26 شهریور

تاجیکستان - مراکش، ساعت 16

گواتمالا - فرانسه، ساعت 16

پرتغال - پاناما، ساعت 18:30

ایران -ونزوئلا، ساعت 18:30

29 شهریور

مراکش - پاناما، ساعت 16

فرانسه - ونزوئلا، ساعت 16

پرتغال - تاجیکستان، ساعت 18:30

ایران - گواتمالا، ساعت 18:30

اول مهر

مراکش - پرتغال، ساعت 16

پاناما - تاجیکستان، ساعت 16

ایران - فرانسه، ساعت 18:30

ونزوئلا - گواتمالا، ساعت 18:30

7474