بیانیه ستاره منچستریونایتد پس از جدایی از ختافه

بیانیه ستاره منچستریونایتد پس از جدایی از ختافه

پایگاه خبری فوتبالی- میسون گرینوود، بازیکن قرضی منچستریونایتد، پس از یک فصل تلخ و شیرین در ختافه، بیانیه ای را درباره آینده خود منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، گرینوود سپتامبر گذشته به صورت قرضی یک فصل از منچستریونایتد به ختافه پیوست و در ۳۵ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل داد. حالا دوران او با باشگاه لالیگا به پایان رسیده است و این بازیکن ۲۲ ساله پیامی احساسی برای هواداران تیم اسپانیایی در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است. با این حال، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، بیانیه غمگینی را منتشر کرد، زیرا آخرین بازی او برای این باشگاه با شکست مقابل رئال مایورکا به پایان رسید و دیوید سوریا هم تیمی او از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد که باعث از دست دادن هوشیاری او شد و سپس به بیمارستان منتقل شد. گرینوود در کنار تعداد زیادی عکس از دوران حضورش در باشگاه ختافه، در صفحه اجتماعی خود نوشت: "من با قلبا از خانواده باشگاه ختافه و هواداران تیم برای یک فصل شگفت‌انگیز سپاسگزارم، از اینکه به من احساس زیبایی منتقل کردید و من را یکی از خودتان محسوب کردید. از هر ثانیه در تیم لذت بردم و در کنار آن از هم تیمی ها و باشگاه. این یک پایان تلخ و شیرین برای من بود، اما بازی برای شما لذت بخش بود و برای شما بهترین ها را آرزو می کنم."

این مهاجم ممکن است از منچستریونایتد هم جدا شود زیرا محصول آکادمی شیاطین سرخ با تیم های زیادی در سراسر اروپا مرتبط است و زیرا طبق گزارش ها مدیران تیم انگلیسی به دنبال فروش دائمی او در تابستان هستند. قرارداد او در اولدترافورد در سال ۲۰۲۵ به پایان می رسد اما تیم انگلیسی این گزینه را دارد که آن را تا ۱۲ ماه دیگر تمدید کند. به نظر می رسد که گرینوود حداقل به ختافه باز نخواهد گشت.  این بازیکن که در رادار یوونتوس، اتلتیکو مادرید، ناپولی و بورسیا دورتموند است و اکنون پس از پایان دوره قرضی‌ به تعطیلات تابستانی خود ادامه خواهد داد تا تیم جدید او مشخص شود.

۱۰۰۹